BI pārdošanām
BI pārdošanām
BI ļauj sekot līdzi rādītājiem un savlaicīgi atklāt novirzes.Risinājums ļauj:
• Analizēt tirgu: veidot preparātu grupu reitingus tirdzniecības pārstāvjiem, darbs ar Bostonas matricu un Meko analīzi, darbs ar plānotiem un faktiskiem pārdošanas rādītājiem, prognožu veidošana, pārskati, pamatojoties uz iepriekšējiem noviržu periodiem.
• Pārdošanu atslēgas rādītāju analīze Mazumtirdzniecībai. Kādu rādītāju griezumā var būvēt: pārdošanu apjomu, starpību, vidējo čeku, pārdošanu daudzumu, pārdoto preču daudzumu, pārdošanu dinamiku saskaņā ar periodiem, pārdošanas par kvadrātmetru, pārdošanas no plaukta, pasūtījumus, partneru atlaides, atlaides galapatērētājiem, atlaižu anomālijas.
• Rentabilitātes analīze: saskaņā ar precēm, zīmoliem, preču grupām, veikaliem/tirdzniecības objektiem, reģioniem, tirdzniecības pārstāvjiem.
• Darba analīze ar piegādātājiem: optimizācija, noviržu un atšķirību analīze.
• ABC-XYZ analīze, darbs ar ģeogrāfiju, situācijas izmaiņas monitorings, balstoties uz pārdošanām/maržu par periodiem.
• RFM un FMR analīze saskaņā ar precēm un grupām, veikaliem/tirdzniecības objektiem, darbs ar Bostonas matricu, Meko analīzi, trendanalīze un trendu veidošana.
Atsauksmes
Atsauksmju nav.