Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

HELP DESK

Jūs varat noformēt pieteikumu pakalpojumam tīmekļa vietnē

 Uzdot jautājumu  Pasūtīt
HELP DESK

Katrs klients ir unikāls: pēc dokumentācijas kārtošanas metodes, biznesa niansēm, specifikas un citiem individuāliem raksturojumiem. No tā arī izriet augsta vajadzība pēc «help desk» servisa (dažreiz to sauc par service desk).

Help desk tulkojumā no angļu "atbalsta dienests".

Ko "HELP DESK" īsti nozīmē:
  • Datu bāze pēc pieteikumiem;
  • Sistēma, kura reģistrē pieteikumus;
  • Dienests, kurš nodarbojas ar klienta pieteikumu risināšanu;
  • Iespēja paziņot klientam par saņemto uzdevumu un tā risinājumu;
  • Sistēma, kurā savākti tipisku uzdevumu risināšanas piemēri;
  • Sistēma, kura ļauj veikt pieteikumu skaita monitoringu, lai nodrošinātu kvalitatīvu servisu un visu darbam nepieciešamo procesu nepārtrauktu darbību.
Tālāk apskatīsim help desk servisa plusus:
  • Vienots pieteikumu pieņemšanas punkts;
  • Uzdevumu, termiņu izpildes un patērēto resursu kontrole;
  • Datu bāzes glabāšana pēc pagātnes pieprasījumiem;
  • Visu, caur help desk sistēmu pieņemto pieteikumu monitoringa gaitā var uzzināt i nfrastruktūras “vājās vietas”.

Ar “help desk” palīdzību var veikt visu Jūsu infrastruktūras aprīkojuma darbības uzskaiti.

Esam spējīgi atrisināt jebkuras Jūsu IT problēmas. Mūsu tehniskā atbalsta sistēma («help desk») būs neaizvietojams palīgs, kurš būtiski ietaupīs laiku Jums un Jūsu organizācijas personālam.

Sazinieties ar mums, lai uzzinātu vairāk!

Atsauksmes

Atsauksmju nav.

Uzrakstīt atsauksmi

* - Obligātie lauki