Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

1С pavadījums un atbalsts

Jūs varat noformēt pieteikumu pakalpojumam tīmekļa vietnē

 Uzdot jautājumu  Pasūtīt
1С pavadījums un atbalsts
Сопровождение 1С

Mēs piedāvājam profesionālu 1С programmu apkalpošanu, nodrošinot nepārtrauktu darbību, aktuālus atjauninājumus un operatīvu lietotāju atbalstu. Mūsu risinājumi ir piemēroti gan mazajiem uzņēmumiem, gan lielām organizācijām ar augstām prasībām.

Katram klientam tiek nodrošināta individuāla pieeja, elastīgi tarifi un piekļuve kvalificētai speciālistu komandai, kas ātri atrisinās jebkuras sarežģītības uzdevumus. Strādājiet mierīgi — mēs nodrošināsim uzticamu tehnisko atbalstu jūsu biznesam.

1С apkalpošanas tarifi

Abonements 200 EUR / gadā

  • Neierobežota regulārā apkalpošana
  • 2 datu bāzu atjaunināšana bez maksas
  • Konsultācijas nav iekļautas

Abonements 40 EUR / mēnesī

  • Neierobežota regulārā apkalpošana
  • 2 datubāzu atjaunināšana bez maksas
  • 1 konsultāciju stunda mēnesī

Abonements 80 EUR / mēnesī

  • Neierobežota regulārā apkalpošana
  • 2 datubāzu atjaunināšana bez maksas
  • 2 konsultāciju stundas mēnesī

+40 EUR / mēnesī papildus

  • Datu bāzu atjaunināšana — bez ierobežojumiem
  • +1 papildu konsultāciju stunda mēnesī
  • Darbus var ieskaitīt abonētajās stundās

Papildu darbi

  • Papildu konsultācijas: 50 EUR/stundā
  • Programmēšana: 60 EUR/stundā
  • Izbraukums pie klienta: 70 EUR/stundā
  • Darbs ārpus darba laika: 80 EUR/stundā
  • Lietotāja pievienošana sistēmai: 50 EUR

Visas cenas norādītas bez PVN. Standarta atbalsta laiks — darba dienās no plkst. 08:00 līdz 18:30. Papildu atbalsts pieejams pēc pieprasījuma vakaros un brīvdienās.

Atbalsts līdz 23:00

Parasti mēs strādājam no plkst. 08:00 līdz 18:30. Taču, saprotot mūsu klientu vajadzības tirdzniecības un citās nozarēs, kur nepieciešams nestandarta darba laiks, mēs nodrošinām atbalstu arī līdz 23:00 un brīvdienās. Mūsu dežūrējošie konsultanti vienmēr ir sasniedzami.

Individuāla saziņa ar konsultantu

ONEtec katram klientam tiek piešķirts pastāvīgs konsultants, kurš labi pārzina jūsu uzņēmuma specifiku. Pat ja jūsu konsultants ir aizņemts, jūsu pieprasījums netiks ignorēts. Ja atbildes laiks pārsniedz 30 minūtes, sistēma automātiski pāradresē zvanu citam speciālistam.

Ja visi konsultanti ir aizņemti, vienmēr varat sazināties tieši ar vadītāju. Mēs augstu vērtējam jūsu laiku un garantējam ātru atgriezenisko saiti.

Uzdevumu kontrole un pārskatāmība

Mūsu uzdevumu pārvaldības sistēma ļauj sekot līdzi pieprasījumu statusam, termiņiem un prioritātēm. Jūs vienmēr zināsiet, kādā posmā atrodas konkrētais darbs un kurš par to ir atbildīgs. Tas nodrošina pārskatāmību un palīdz mums ievērot termiņus.

Atsauksmes

Atsauksmju nav.

Uzrakstīt atsauksmi

* - Obligātie lauki