1С:Pasūtījumi
1С:Pasūtījumi
Mobilajā aplikācijā ir sekojošas funkcijas:
-
klientu un informācijas reģistrācija – nosaukums, juridiskā informācija, piegādes nosacījumi (piegādes laiks un adrese), kontaktinformācija (vārds, adrese, telefons un e-pasts);
-
zvanu īstenošana, SMS vai e-pasta ziņojumu nosūtīšana klientam;
-
klienta lietas apskatīšana;
-
preču saraksta kārtošana – var norādīt nosaukumu, vienu vai vairākas cenas, artikulu, mērvienību, PVN likmi. Nepieciešamības gadījumā preces var grupēt;
-
preču cenu automātiska augšupielāde no Microsoft Excel failiem (XML);
-
preču un pakalpojumu pasūtījumu noformēšana ar “Groza” palīdzību, kurā pieejama preču ātra meklēšana, preču filtrēšana pēc pasūtījumā ietvertām preču grupām;
-
preču atlase “Grozā” pēc to esamības noliktavā (sinhronizācijas gadījumā ar automatizētām sistēmām);
-
pasūtījumu noformēšana uzreiz pēc klienta reģistrācijas;
-
informācijas nosūtīšana par pasūtījumu uz klienta e-pastu;
-
atlaižu piešķiršana;
-
jaunu preču vai pakalpojumu pievienošana;
-
steidzamu, nokavēto, tekošo vai pabeigto pasūtījumu ātra apskate;
-
samaksas reģistrācija;
-
pasūtījumu statusu kontrole (sinhronizācijas gadījumā ar automatizētām sistēmām);
Aplikāciju risinājumos “Tirdzniecības vadība”, 11.1 redakcija, un “1С:ERP Uzņēmuma vadība 2.0» pieejamas sekojošas funkcijas:
-
atļauju uzstādīšana mobilās aplikācijas “1C:Pasūtījumi” izmantošanai atsevišķiem lietotājiem;
-
mobilās aplikācijas datu attīrīšana noteiktam lietotājam informatīvas drošības nolūkos;
-
mobilai aplikācijai nododamo datu filtrācijas iestatīšana.
Atsauksmes
Atsauksmju nav.