Zvanu pārvaldība Bitrix24
- 22.11.2023
Bitrix24 ir trīs ērti veidi, kā veikt zvanus:
1. Jūs varat veikt zvanus tieši no CRM, pieslēdzoties kontaktiem un saglabājot visu saziņas vēsturi vienuviet.
2. Izmantojiet numura ievadīšanas funkciju, lai veiktu zvanus, nepārtraucot pašreizējo zvanu.
3. Veiciet zvanus no tērzēšanas , izmantojot ienākošo zvanu paziņojumus.
Neskatoties uz to, vai jūs apstrādājat ienākošos vai izejošos zvanus, Bitrix24 piedāvā aktīvu izsaukuma formu, kas ir pieejama caur tīmekļa pārlūku, galddatora vai mobilo lietotni. Tas ļauj pārvaldīt zvanus no jebkuras vietas. Tas ne tikai veicina kārtību, bet arī atvieglo ierakstu veidošanu vai atjaunošanu CRM sistēmā.
Zvanu laikā ir iespējams izveidot jaunu ierakstu CRM tieši no zvanu loga. Turklāt ir iespējams konfigurēt automātisku potenciālo klientu vai darījumu izveidi numura iestatījumos, kas optimizē darbības procesus un ietaupa laiku.
Paaugstiniet savas komunikācijas efektivitāti un automatizējiet CRM procesus, izmantojot zvanu pārvaldības iespējas Bitrix24. Sāciet veikt un atbildēt uz zvaniem Bitrix24, lai uzlabotu savu biznesa komunikāciju jaunā līmenī.
Sazinieties ar mums, ja jums jautājumi, mēs ar prieku palīdzēsim!