Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

   Nenoliedzama priekšrocība ir sava noliktava uzņēmumā, kas nodarbojas ar tirdzniecību vai ražošanu. Uzņēmuma attīstība, produktu līnijas paplašināšana vai pasūtījumu pieaugums ražošanai ir nopietns izaicinājums labi koordinētam jūsu noliktavas darbam. Kā saprast, ka ir laiks kaut ko mainīt un kādi automatizācijas tirgū pieejamie rīki palīdzēs pacelt noliktavu un uzņēmumu kopumā jaunā līmenī? Apskatīsim to kopā.

Kā zināt, vai jūsu noliktavai ir nepieciešama automatizācija?

1.       Jūsu klientu pasūtījumi tiek apstrādāti lēnāk. Ja savā darbā izmantojat CRM sistēmu, tad paskatieties, kurā posmā pasūtījums lielākoties ir bez kustības. Varbūt pasūtījuma savākšanas stadijā ir kāda aizķeršanās, vai vēlamā prece nav noliktavā un ilgi jāgaida no piegādātāja? Analizējiet situāciju, pavadiet dažas dienas noliktavā un skatieties, kā darbinieki apstrādā pasūtījumus. Kas viņiem traucē sasniegt rezultātus, un kāpēc viņi iepriekš tika galā ar saviem uzdevumiem?

2.       Arvien biežāk savā darbā nākas saskarties ar izpratni, ka dažas operācijas ir tieši atkarīgas no cilvēciskā faktora. Ir pieredzējuši darbinieki, kuri, kā saka, aizvērtām acīm var savākt kravas vai apstrādāt iekraušanuTikai pateicoties savai pieredzei, viņi prot pareizi novietot preces noliktavās, lai ātri vadītu kustības. Šādiem darbiniekiem dodoties atvaļinājumā vai slimības atvaļinājumā, procesi palēninās, un tas ietekmē uzņēmuma efektivitāti.

3.       Ir sūdzības par noliktavas darbiniekiem un vadītājam ir personīgi jāiedziļinās procesos, jālūdz veikt neplānotu inventarizāciju, vai arī jāatbild uz klienta sūdzību saistībā ar kravas iepakojuma kvalitāti. Visi šie notikumi liecina, ka noliktavā notiek procesi, kuriem nepieciešama lielāka kontrole.

   Mēs kā speciālisti, kas regulāri palīdz saviem klientiem risināt ar noliktavas darba uzlabošanu un ražošanas efektivitātes paaugstināšanu saistītos jautājumus, iesakām neatlikt iepriekš aprakstīto situāciju risināšanu uz vēlāku laiku. Parūpējieties par noliktavas automatizāciju, un mēs ar prieku jums palīdzēsim. Kur sākt?

  • Pašreizējās situācijas analīze. Sapulciniet "darba grupu" starp saviem darbiniekiem, rīkojiet sapulci, izplānojiet "pārdošanas" vai "ražošanas" procesu. Aprakstiet darbinieku darbību secību. Kā notiek pieteikšanās nosūtīšanai no noliktavas, vai materiālu pārvietošana ražošanai. Kādi problēmpunkti pastāv un kā tie ietekmē kopējo rezultātu. Šis sagatavošanās darbs var ietaupīt jūsu laiku un naudu, ja vērsīsities pie automatizācijas ekspertiem ar pieprasījumu.
  • Nosakiet savas prioritātes. Tas ir tas, kas jums vispirms ir nepieciešams. Uzņemties visu uzreiz nav visefektīvākā pieeja. Tātad jūs nepagarināsiet jauna rīka ieviešanas laiku un nevarēsit novērtēt kāda viena instrumenta ieviešanas ietekmi.

   Kādas programmas, iekārtas var palīdzēt automatizēt noliktavas darbību un ir sevi labi parādījušas darbā?

   Mēs vienmēr saviem klientiem piedāvājam mūsu klientu jau pārbaudītus rīkus. Tāpēc mēs vienmēr varam iepriekš brīdināt par grūtībām, kas sagaida, un varam parādīt, kā sistēma darbosies pēc uzlabojumiem.

   Ja veiksiet apgrozījuma uzskaiti atsevišķā programmā, tad sākotnēji piedāvāsim pāriet uz programmu, kurā varēsiet glabāt visu veidu uzskaiti vienā datubāzē. Pirmkārt, tādā veidā jūs varat panākt caurspīdīgumu grāmatvedībā un atvieglot savu pārdevēju, noliktavas darbinieku, ražošanas un grāmatvežu darbu. Mūsdienīgas ERP sistēmas ļauj optimizēt savu krājumu un klientiem pārdodamo preču uzskaiti. Jūs varēsiet rezervēt preces, kuras fiziski vēl neatrodas Jūsu noliktavā, varēsiet izvēlēties piegādātāju vai analogus pasūtīšanai. Nav nepieciešams augšupielādēt dokumentus no noliktavas programmas uz grāmatvedības programmu, un pārdevējiem nav jāmaina tiesību iestatījumi, pietiek izmantot tipisko “pārdošanas menedžera” lomu, lai viņam būtu pieejama informācija, kas viņam ir svarīga un tas neredzētu neko lieku.

   Ja jums jau ir lieliska programma noliktavas pārvaldīšanai un pārdošanai, tad mūsu programmētāji un konsultanti varēs noteikt trūkstošās funkcionalitātes apjomu, piemēram, zonētās uzskaites uzturēšanai, vai uzglabāšanas vietu uzskaitei. Jūsu noliktava programmā tiks sadalīta zonās ar noteiktu mērķi, piemēram, "saņemšanas un nosūtīšanas zona", "produkcijas uzglabāšanas zona", "uzglabāšanas zona precēm, kas ātri bojājas". Katrā zonā tiks piešķirta šūna uzglabāšanai, tiks piestiprināts numurs. Sistēma izveidos algoritmu preču norakstīšanas ērtībai, piemēram, saskaņā ar Fifo, filo noteikumiem. Darbiniekam nav jātērē laiks, izvēloties, kuru preču partiju nosūtīt pirmo – programma liks viņam uzvedni, pamatojoties uz čeku datiem. Iespējams, ieviešot zonētu noliktavas pārvaldību, var optimizēt noliktavas telpu un palielināt tās jaudu. Tomēr 100% izdosies atbrīvoties no atkarības no cilvēciskā faktora un ļausiet saviem darbiniekiem bez problēmām doties atvaļinājumā!

   Lai samazinātu laiku, kas pavadīts, apstrādājot saņemtās vai nosūtītās preces, krājumu inventarizāciju, iesakām ieviest preču svītrkodēšanas sistēmu un to apstrādi, izmantojot TSD. TSD - datu savākšanas termināļi, mazas ierīces, ar kurām var nolasīt svītrkodu uz kravas (kastes, kastes iepakojuma, uz atsevišķas preces). Šī iekārta var saņemt dokumentus no programmas, kas reģistrē preces: ienākošo rēķinu (saskaņā ar dokumentu par preču saņemšanu no piegādātāja vai pārvietošanu no citas noliktavas), izejošo rēķinu (pēc klienta pasūtījuma), iesniegumu zonas, atsevišķas šūnas vai visas noliktavas inventārs. Nolasot svītrkodus, tiek izveidots pasūtījums un tiek apstiprināta preču nosūtīšana vai pieņemšana tieši noliktavā vai vispār preču pieņemšanas/nosūtīšanas zonā.

 

   Inventarizācija varēs notikt regulāri un neapgrūtināt noliktavas un grāmatvedības darbu, bet gan palīdzēt šo nodaļu darbiniekiem. Pietiek sistēmā izveidot Inventarizācijas dokumentu un pēc tam labot rezultātus, izmantojot TSD izveidoto dokumentu.

   Papildināt vai uzlabot esošo programmu funkcionalitāti, ņemot vērā Jūsu organizācijas specifiku, mums ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem. Mūsu uzņēmuma misija ir panākt tādu automatizāciju, kurā cilvēks tiks iesaistīts radošos uzdevumos. Tas ir, lai glābtu īpašnieku, vadītāju vai vienkārši izpildītāju no galvassāpēm, kas saistītas ar viņa darbību. Ļaujiet programmai veikt lielāko daļu darba, un jūs tērēsiet savu enerģiju jaunām idejām, lai attīstītu savu biznesu!