Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!


CRM Bitrix 24.

CRM Bitrix 24 - vienkārša un saprotama sistēma, kas ļaus jums reģistrēt visus klientus, kuri ar jums ir sazinājušies vai kurus esat atradis pats. Ja jūsu klientu bāze tagad ir izkaisītas izklājlapas programmā Excel, tad Bitrix24 klientu bāze ir klientu saraksts, kas satur visus norēķiniem nepieciešamos datus. Adrese, reģistrācijas numurs, bankas rekvizīti, reģistrācijas valsts. Turklāt ir pieejama informācija par klientu piesaistes kanālu, kas kļuva par jūsu attiecību ar klientu rašanās avotu. Tiek saglabāta visa saziņas vēsture ar klientu (e-pasts, sarakste sociālajos tīklos), nosūtītie komercpiedāvājumi, visi rēķini un darījumi ar klientu).

Kontaktpersonu žurnāls ļauj sekot līdzi datiem par jūsu klientu darbiniekiem, ar kuriem notiek komunikācija. Kāpēc šie dati tiek ievietoti atsevišķā žurnālā? Jo viena vai otra kontaktpersona var būt dažādu firmu pārstāvis, un tas ir ļoti ērti, ja ir tikai viena kontaktpersona un tu to izveidoji vienu reizi programmā, bet klienti ir vairāki.

CRM marketing_1.jpg

Jūsu pārdošanas vadītāji var veikt zvanus vai veikt video prezentācijas klientam tieši no Bitrix 24. Zvanu vai konferenču ierakstus var saglabāt programmā un tiem piekļūt pēc vajadzības.

Jāpiebilst, ka LEAD karti jeb darījumu karti var pielāgot katram darbiniekam. Varat noņemt neizmantotos laukus vai pārdēvēt tos pēc saviem ieskatiem. Dažus laukus var piešķirt kā obligātus laukus – tas ir svarīgs rīks nodaļas vadītājam vai mārketinga speciālistam. Ja plānojat uzturēt datu bāzi pa segmentiem, tad var kļūt svarīgs aizpildāmais lauks organizācijas darbinieku skaits.

CRM marketing_2.jpg

Darījuma posmu iestatīšana.

Darījuma posmi dažos uzņēmumos ir specifiski. Piemēram, ja jums ir sarežģīts produkts un līgums ar pircēju ir obligāti jāapstiprina no kompetentajām iestādēm vai jāpārbauda juristam, jūsu process vairs neietilpst vienkāršā piltuvē: Klienta pieprasījums - Komercpiedāvājums - Rēķins - Apmaksa - Preču piegāde vai pakalpojumu sniegšana. Programmā Bitrix 24 darījuma posmus varat iestatīt pats. Turklāt posmi dažādiem pārdošanas gadījumiem var atšķirties. Ja jums vienlaikus ir viena pārdošanas nodaļa, kas strādā ar vienkāršu pārdošanu, bet otrā pārdod projektus, tad darījuma posmi viņiem būs atšķirīgi.

Ja vēlaties sekot līdzi darījumam vai jaunu klientu pieprasījumu apstrādes ātrumam, iebūvētais veiktspējas monitors sniegs jebkādus analītiskos pārskatus par laiku, ko jūsu darbinieki pavada dažādās operācijās. Sistēma ļauj iestatīt precīzu atbildes laiku jaunam pieprasījumam un automātiski pārsūtīt pieprasījumu citam pārvaldniekam, ja vadītājs, kuram vajadzēja apstrādāt pieprasījumu, to nav izdarījis laikā.

Ir jautājumi?

Uzraksti mums!

Аtgriezieties