Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Sadaļā OneTec Moduļi, esam apkopojuši mūsu izstrādes, ko veidojuši mūsu uzņēmuma speciālisti un, kas tiek izmantotas mūsu klientu ikdienas darbā. Tos veidojot, mēs ņēmām vērā visus mūsu klientu darbības aspektus:

  • Nozares, kurās darbojas mūsu klients (tirdzniecība, ražošana, loģistika. Pakalpojumu sniegšana (grāmatvedības, finanšu un citi).
  • Biznesa problēma, kuru klients vēlas atrisināt ar šo moduli.
  • Kurš darbinieks būs galvenais izstrādes lietotājs, viņa prasmes darbā ar sistēmu.

Šodien mēs vēlamies jums pastāstīt vairāk par mūsu Mobilās noliktavas programmu.

Kam ir izveidota programma:

  • Uzņēmumi, kuru darbība ir preču tālākpārdošana un pēc tam piegāde.
  • Uzņēmumi, kuriem ir noliktava ar konfigurētu adrešu krātuvi vai noliktavā iedalītas uzglabāšanas zonas.
  • Uzņēmumi, kas darbojas mazumtirdzniecībā.

Tās priekšrocības:

  • Samazināta manuālas datu ievades kļūdu iespējamība.
  • Samazināts laiks, kas pavadīts šādām darbībām: preču pieņemšana, preču nosūtīšana, klientu pasūtījumu savākšana un iepakošana, inventarizācija, preču nosūtīšana un atgriešana piegādātājam, preču nosūtīšana pircējam no uzņēmuma noliktavas.

Noliktavas darbiniekiem nav nepieciešams pieslēgties programmai no datora vai portatīvā datora, pietiek tikai ar mobilo ierīci - datu vākšanas termināli.

Kā tas strādā?

Darbinieks lejupielādē no grāmatvedības programmas un pieņem izpildei vadītāju sastādītos dokumentus:

  • saņemšana no piegādātāja
  • atgriešana piegādātājam
  • realizācija
  • atgriešana no pircēja
  • preču pārvietošana
  • preču pārrēķins

Ja noliktavā tiek izmantota darba pasūtījumu shēma, tad uz šo dokumentu pamata tiek veidoti saņemšanas vai izdevumu orderi.

Veidojot pasūtījumus un kases čekus mobilajā ierīcē, dokumenti 1C tiek izveidoti automātiski.

Apstrādājot dokumentu, darbinieks skenē saņemto/nosūtīto preču svītrkodus un fiksē faktisko daudzumu.

Ja nepieciešams, ievada papildu informāciju. Piemēram, preču sērija, komentārs pie dokumenta.

Apstrādātie dokumenti tiek pārsūtīti atpakaļ uz grāmatvedības programmu.

Programmu veiksmīgi izmanto mūsu klienti, un mūsu darbinieki to regulāri atjaunina un uzlabo. Mēs nepārtraukti pilnveidojam funkciju komplektu, un mūsu speciālistus interesē jauni uzdevumi, kurus var atrisināt, pilnveidojot šo programmu.

Programmas palaišanas brīdī, mūsu speciālists apmeklē Pasūtītāju un palīdz darbiniekiem sākt darbu. Mēs apmācām un konsultējam darbiniekus ne tikai pa telefonu, jo saprotam, cik svarīga ir mūsu darbinieka klātbūtne Pasūtītāja teritorijā.

Risinājuma izmaksas ir 1000.00 EUR bez PVN. Esam gatavi Pasūtītājam nodemonstrēt programmas darbību mūsu birojā vai pie Pasūtītāja. Atstājiet savus pieprasījumus bezmaksas demonstrācijai, un mēs ar jums sazināsimies!