Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Kā saprast, ka ir laiks iegādāties CRM-sistēmu?
Apskatīsim kādas problēmas jūsu kompānijā palīdzēs atrisināt CRM-sistēma.
1. Jums ir pārdošanas daļa, bet jūs nezināt cik klientu dienā pie jums nonāk un cik daudz nopērk jūsu produktu?
2. Jūs dodat uzdevumus saviem darbiniekiem. Kādam pa elektronisko pastu, kādam vienkārši pa telefonu, bet nevarat izkontrolēt vai tie ir izpildīti? Kā arī, izjūtat problēmas ar kontroli.
3 Jūs vēlaties, lai klients nevis tikai vienu reizi iegādātos preci vai pakalpojumu, bet kļūtu par patstāvīgo klientu. Jūs plānojat ar viņiem sadarboties, informēt par specpiedāvājumiem un atlaidēm.
4. Jums ir lapas sociālajos tīklos un jūs vēlaties vienā vietā redzēt potenciālo klientu jautājumus.
5. Jums ir svarīgi uzturēt patstāvīgu saikni ar jūsu darbiniekiem, pat, ja viņi strādā attālināti. Informēt par jaunumiem reglamentos un noteikumos, organizēt kopēju vietu vēstuļu šablonu glabāšanai, komercpiedāvājumiem, preču specifikācijai.
6. Jūsu menedžeri katru dienu fiksē klientu bāzi savā failā un pilnas klientu "bildes"nav ne vienam. 
7. Jūsu menedžeri katru dienu fiksē klientu bāzi savā failā un pilnas klientu "bildes"nav ne vienam. 

Ja neesat pārliecināti, ka CRM-sistēma ir nepieciešama tagad un varēs būt efektīva ikdienas procesos, sazinieties ar mums, lai iegūtu eksperta vērtējumu.
Mēs apspriedīsim ar jums jūsu biznesu, procesus, mērķus un uzdevumus. Mēs varam izstāstīt par to, kādus sasniegumus ir sasnieguši mūsu klienti, kas izmanto CRM-sistēmu. Sagatavosim jums personalizētu piedāvājumu!
Zvaniet +371 263 18795 vai rakstiet info@onetec.lv