Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Jebkurš priekšnieks kādreiz ir aizdomājies par pārdošanas daļas vadītāju, zvanu centru operatoru darba kontroli. Pat pašus pieredzes bagātākos un labākos “pārdevējus” pārbaudīt un kontrolēt ir nepieciešams. Jauniņajiem kontrole ir nepieciešama vēl vairāk. Noklausīties sarunas, analizēt un strukturēt – tā ir svarīga vadītāja vai trenera darba sastāvdaļa. Tikai šāda darba gaitā, var iemācīties efektīvi veidot sarunu ar klientiem. Viena “slikta” saruna var sabojāt kompānijas reputāciju, samazināt lojalitāti, ko Jūs gadiem centāties sasniegt.
Ja Jūs vēlaties zināt cik laika dienā sarunājoties pavada personāls, cik bieži tiek palaisti garām zvani, par ko viņi runā, piedāvā un ko pārdod, tad Jums noteikti palīdzēs Onetec kompānijas automatizācija pārdošanas daļām. 

Ņemot vērā mūsu nospraustos mērķus zvanu centra automatizācijai mūsu klientam, mēs realizējām vairākus vērtīgus instrumentus programmā 1C. 

Kas tika izdarīts?

Pirmkārt, mēs izveidojām programmā dokumentu “Notikums”. Tas var būt ne tikai telefona zvans, tas var būt jebkurš kontakts ar klientu: e-pasts, ziņa, tikšanās. Menedžeris palīdzēs Jums fiksēt šajā “notikumā” par ko runāja, ko sarunāja, pie kā nonāca, piemēram, ir nepieciešams nosūtīt Komercpiedāvājumu, nosūtīt jaunā projekta bukletu vai novadīt prezentāciju vadītājam. Ja tas bija telefona zvans, tad momentā, kad tiek atbildēts uz šo zvanu, 1C ierastajā menedžerim interfeisā, atver zvana reģistrācijas logu. Automātiski aizpildās lauki: klienta nosaukums, zvanītāja vārds, visbiežāk pārdotais produkts, pēdējie notikumi un svarīga informācija, bet tikai tajā gadījumā, ja klients jau ir datu bāzē. Ja klients zvana pirmo reizi, tad reģistrācijas logā var izveidot klienta karti, kontaktpersonu vai pievienot jaunu telefona numuru jau esošai kontaktpersonai. 

Otrkārt, no zvana reģistrācijas loga – operators/menedžeris/jebkurš cits darbinieks, kuram ir piekļuve korporatīvajam mobilajam tīklam, var izveidot klientu. Tas būtiski ieekonomē laiku klienta pieprasījuma apstrādei. Var noformēt pasūtījumu ar norādi komercpiedāvājums (ja to atļauj sistēmas funkcionalitāte).

Treškārt, mēs esam izveidojuši zvanu atskaiti, kurā var redzēt zvanu skaitu un patērēto laiku sarunām, kā arī neatbildēto zvanu skaitu. Strādājot ar zvaniem, ja pamanīsiet, ka neatbildēto zvanu skaits nesamazināsies, tad būs iemesls parunāt ar darbinieku un apspriest viņa aizņemtību. Laicīgi atbildēts zvans, reizēm pārdošanas menedžerim var izpildīt mēneša plānu! 

Ceturtkārt, telefona sarunas ieraksts saglabājas kā pievienots fails klienta notikumu kartiņai. Noklausīties viņu var jebkurā mirklī. Tas ir noderīgi individuālam darbam ar menedžeri, sūdzības un konfliktsituāciju risinājumam. Galu galā, pašam menedžerim reizēm ir jāatceras par ko viņš runāja ar klientu!

Serviss strādā ciešā integrācijā ar operatora servisu korporatīvajam mobilajam tīklam. Mēs sadarbojamies ar tehniskās palīdzības dienestiem un cenšamies risināt jautājumus ziņojot. 
Ieviešanas ietvaros, mēs automatizācijas procesam pieejam ļoti individuāli. Cenšamies nedarīt neko lieku un neapgrūtinām sistēmu ar “nevajadzīgu” funkcionālu. Klienta vajadzības mums ir pamata faktors pakalpojuma īstenošanā. Ja Jums ir nepieciešama papildus atskaišu vizualizācija vai attēls tiešsaistes dinamikai pārdošanas sfērā, tad ir iespējams papildināt servisu ar Microsoft Power BI. Ja Jūsu bizness nedrīkst palaist garām nevienu zvanu, tad mēs varam Jums palīdzēt uzstādīt sistēmas paziņojumus par neatbildētiem zvaniem. 

Veiksmi pārdošanā!

Ar cieņu,
Onetec komanda.