Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Grafiki, diagrammas, trendi – tas viss ir ierasts instrumentu kopums ciparu vizualizācijai, ko izmanto informētāji savās atskaitēs, vai treneri prezentācijās. Kāpēc? Laika gaitā, dažādos pētījumos, ir apstiprināts, ka informācija teksta veidā tiek uztverta tikai uz 70%, bet, ja tekstam pievienot attēlu, tad procents aug līdz pat 95. Vizualizācijas izmantošana darbā ar cipariem panāk to, ka informācija tiek uztverta labāk, bet atskaites kļūst saprotamākas.
Vizualizācijas bieži tiek izmantotas arī tam, lai motivētu pārdošanas daļas personālu izpildīt plānu. Vadītājs sapulcē ar direktoru, var ne tikai nosaukt ciparus vai procentus, bet arī parādīt svarīgu atskaiti grafiskā veidā. Datu ielādes serviss no 1C programmas Power BI kalpo kā vizuālo grafiku formēšana bez lietotāja iejaukšanās. 

Kas ir nepieciešams, lai serviss būtu noderīgs Jums?
1. Nospraust mērķi savai kompānijai. Piemēram, ņemsim globālu mērķi – peļņas palielināšana viena gada laikā uz noteiktu procentu skaitu. Šim mērķim mums ir nepieciešams atlasīt instrumentus ar kuru palīdzību mēs to sasniegsim. Mērķi mēs varam sasniegt samazinot izdevums, palielinot debitoru parādu piedzīšanu (ja tādi ir), “top produktu” pārdošanu.
2. Jūsu 1C atradīsiet datus, ar kuru palīdzību Jūs varēsiet saprast izdevumu lielumu, debitoru parādus, pārdošanas summas un kādus “produktus” Jūs pārdodat visbiežāk. Tā var būt atskaite “Parādi pēc laika termiņiem”, tas var būt dokumentu žurnāls “Izejošo maksājumu uzdevumi” vai jebkura cita atskaita par izejošiem maksājumiem. 
3. Jums ērtākā vizualizācijas veida noteikšana. Tā var būt diagramma, grafiks u.t.t. 
4. OneTec speciālisti uzstādīs Jums nepieciešamo datu augšupielādi, iestatīs datu augšupielādes biežumu un nepieciešamības gadījumā, iestatīs datu sūtīšanu uz e-pastu darbiniekiem.
5. Pārbaudīts, servisa ieviešana ieekonomē personāla laiku atskaišu sagatavošanai un datu analīzei. Veiksmīgi tiek īstenotas sapulces, kurās jānodod svarīga informācija kolēģiem. Un galvenais, ļauj laicīgi īpašniekam, direktoram vai jebkuram vadītājam ieraudzīt un operatīvi reaģēt gadījumā, kad “kaut kas iet ne tā”

Ļoti informatīvi sistēmā izskatās atskaite pārdošanā. 
Отчет о продажах.jpg

Un tā var ātri un vienkārši saņemt atbildi uz jautājumu - Kas pērk? Ko pērk? Zinot šo informāciju, var ne tikai palielināt savu patstāvīgo pircēju lojalitāti, bet arī pārvaldīt pārdošanas stratēģijas. Kam dot atlaides un uz kādām precēm, caur kādu pārdošanas kanālu virzīt savu zīmolu, kādā reklāmā ieguldīt naudu?
Дашборд_покупатели.jpg

Ja Jums ir vēlme palielināt pārdošanas efektivitāti, nonākt līdz vēlamajam ienākumu līmenim un Jūs esat aizdomājušies par to, kā to panākt, tad bez šaubām - varat vērsties pie mūsu speciālistiem. 

Mēs palīdzēsim Jums ne tikai uzstādīt servisu, bet arī noteikt svarīgus rādītājus, ko ir vērts monitorēt.
Izmantojot uzkrāto pieredzi klientu automatizācijā dažādās nozarēs, mēs pārliecinoši varam teikt, ka vizualizācijas datu uzstādījums ir svarīgs gan tirdzniecības sfērai, gan pakalpojumu nozarei, kā arī ražošanai.