Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Mums ir paveicies dzīvot interesantā pārmaiņu laikā. Pārmaiņas – visās dzīves sfērās. “Pandēmijas laiks” izprovocēja nebijušu tiešsaistes tirdzniecības kāpumu. Tikai aizdomājaties par statistiku. 19% no visas tirdzniecības pasaulē notiek interneta vietnēs. No 2017. gada līdz 2020.gadam, tiešsaistes tirgus ir audzis divtik. Tas liecina tikai par to, ka šis tirdzniecības virziens ir visātrāk augošs un pārdevējiem no visas pasaules ir unikāla iespēja dubultot savu tirdzniecības apjomu!

Marketplace – savdabīgs tirdzniecības centrs, kas atrodas nevis pilsētas centrā, bet internetā. Platforma sniedz iespēju izvietot savu preci dažādiem pārdevējiem un komisiju ietur tikai no pasūtījuma, ko pircējs ir veicis platformā.

Kāda izdevība ir pārdevējam?

Analizējot situāciju, no atvērtiem avotiem, mums izdevās uzzināt sekojošu informāciju: 85% pircēju pirms veikt pirkumu, meklēt informāciju par preci internetā. Tiešsaistē viņi regulāri apmeklē “marketplace”, lai salīdzinātu cenas, izlasītu preces aprakstu un raksturojumu. Tirgus līderiem ir ideāli uzstādīta reklāma sociālajās vietnēs un tiek ieguldīta milzīga naudas summa reklāmas budžetos. 48% pircēju internetā zina TOP 10 līderus “marketplace”, un, izmanto viņu pakalpojumus meklējot vai izvēloties preci iegādei. Aptuveni 6 stundas nedēļā internetā pavada pircējs no 18 līdz 25 gadu vecumam, meklējot preces. Vairāk kā 50% Salmon Ltd. aptaujāto pircēju, uzticas tiem pārdevējiem, kuriem ir interneta veikals vai viņi ir pieejami kādā interneta platformā, nekā tiem, kuriem ir tikai fizisks veikals. 

Ja Jums šķiet, ka sākt pārdot preces, izņemot savu mājaslapu ir sarežģīti, mēs centīsimies Jūs pārliecināt par pretējo. Mums jau ir pieredze palīdzēt nonākt pasaules vadošajās tirdzniecības platformās. Protams, tas nenotiek pēc viena knipja, taču mums ir noteikts rīcības un moduļu plāns, kas ļaus Jums realizēt savu pirmo pārdošanu ļoti ātri.

  Sinhronizācija 1C un “Marketplace” – tas ir uzstādījumu kopums, kas Jums ļaus:
1. Izvietot savu preču sortimentu platformā ar aprakstiem, raksturojumiem, cenām – automātiski, tikai nospiežot pogu 1C programmā. Ir iespējamība papildināt preču sortimentu, izveidojot jaunu preci 1C programmā tikpat vienkārši. Jūs ieekonomēsiet laiku un atbrīvosiet sevi no papildus darba. 
2. Uzstādīt cenas, atlaides un akcijas ar vienu dokumentu. Jums nevajadzēs manuāli mainīt cenas veikalā. Ja Jūs vēlaties palielināt pārdošanas apjomu brīvdienās, tad vienkārši izveidojiet cenu piedāvājumu ar ierobežotu darbības laiku, piemēram, no piektdienas 22.00 līdz svētdienas 23.59, un vajadzīgajā laikā, sistēma pati atjaunos cenas!
3. Mainīt cenu uz izdevīgāko bez lietotāja iejaukšanās. Ja cits, analoģisku preču tirgotājs uzstādīs minimālu cenu un šī cena būs pieļaujama Jūsu cenas minimuma diapazonā, sistēma patstāvīgi samazinās cenu uz Jūsu preci ar mērķi piesaistīt piedāvājumam maksimāli lielu klientu skaitu. Kā tas strādā? Augšupielādējot preces vietnē, Jūs varat definēt cenu diapazonu, par kādu Jūs varat pārdot preces. Ja cits pārdevējs piedāvās preci par 1 centu lētāk, nekā tā maksā pie Jums, sistēma izmainīs Jūsu piedāvājumu par 2 centiem lētāk.
4. Saņemt pasūtījumus no tirgus platformas uz 1C automātiski, kad klients veic pasūtījumu. Nav vajadzības sēdēt un pārbaudīt vai klients ir veicis pasūtījumu vietnē, Jūs redzēsiet viņu pie sevis 1C. Jūs varēsiet izveidot visus nosūtīšanai nepieciešamos dokumentus vai pasūtīt trūkstošo daudzumu no piegādātāja.
5. Informēt klientu, ka viņa pasūtījums ir iesniegts apstrādei. Tas ļaus Jums veicināt savu lojalitāti un pārvērst klientu par pastāvīgu un apmierinātu klientu. Vienkārši izveidojiet veidni vēstulei, kas jānosūta klientam pēc tam, kad viņš ir veicis preces pasūtījumu.
6. Automātiski pārsūtīt pasūtījumu kurjeru dienestam. Vairāki piegādātāji jau ir automatizējuši pasūtījuma saņemšanas procesu no pārdevējiem, to saraksts nepārtraukti pieaug.
7. Automātiski atjaunināt informāciju par pieejamajiem preču krājumiem. Preču daudzums nav jāievada manuāli, tas automātiski tiks atspoguļots aizpildītajos krājumu atlikumos 1C sistēmā. Bet, ja Jums ir nepieciešams, lai kāda prece vienmēr būtu krājumā un ar rezervi, mēs palīdzēsim uzstādīt to 1C sistēmā.