Šajā rakstā Jūs uzzināsiet, kas ir Intrastat sistēma un kā to izmanto atskaišu veidošanā par preču tirdzniecību starp Eiropas Savienības valstīm. Jūs iepazīsieties ar dažādiem Intrastat atskaišu veidiem, piemēram, 1A, 2A, 1B un 2B, un uzzināsiet, kādus datus tie satur. Arīdzan tiks aplūkoti svarīgi soļi pareizai šo atskaišu veidošanai, ieskaitot kontrahentu datu, muitas kodu un preču izcelsmes valstu pārbaudi. Mēs arī apspriedīsim, kā saglabāt un lejuplādēt atskaites Excel un XML formātā, lai atvieglotu informācijas apmaiņu.
Šajā rakstā uzzināsiet, kādus bankas izrakstu formātus atbalsta programma 1C Tirdzniecības vadība 10 un kā pareizi ielādēt šos failus. Mēs arī aplūkosim, kāpēc, ielādējot maksājumus no bankas faila, programma var neatrast NLK pozīciju un kā to novērst. Uzzināsiet, kur pārbaudīt, vai maksājumi ir augšupielādēti un veikti, un ko nozīmē dažādas krāsas, augšupielādējot bankas failu programmā.
Šajā rakstā Jūs uzzināsiet, kā iestatīt iespēju ģenerēt atskaites angļu un krievu valodā. Jūs varēsiet veidot dažādas atskaites, piemēram, bilanci, peļņas vai zaudējumu atskaiti, apgrozījuma bilanci un konta karti izvēlētajā valodā. Mēs apspriedīsim, kā lietotājs var aktivizēt iestatījumu atskaites valodas izvēlei.
Šajā rakstā Jūs uzzināsiet, kā pareizi aprēķināt darbinieku neto algu un prēmijas. Apskatīsim aprēķina veida izvēles posmus un nepieciešamās neto algas apjoma norādījumus pie pieņemšanas darbā vai personāla pārvietošanas, kā arī neto prēmiju iestatīšanas procesu. Tāpat apspriedīsim, cik svarīgi ir veikt visas izmaiņas pirms algas aprēķina un iespējamos brīdinājumus, veicot aprēķinu. Kā arī Jūs uzzināsiet, kā programma analizē darbinieku nodokļu atvieglojumus un izmaiņu gadījumā veic pilnu pārrēķinu .
Šajā rakstā Jūs uzzināsiet, kā iestatīt un izmantot piemaksu aprēķina mehānismu saskaņā ar algu attiecībā pret nostrādāto laiku. Apskatīsim, kā aktivizēt nepieciešamo globālo iestatījumu, izveidot jaunu piemaksu laika aprēķina veidu plānā un kādus parametrus obligāti nepieciešams aizpildīt. Arīdzan tik aprakstīts process aprēķina pievienošanai personāla dokumentos un princips, pēc kura tiek aprēķināta proporcija starp nostrādātajām un normētajām stundām pareizam algas aprēķinam.
Šajā rakstā jūs uzzināsiet par dažādiem iemesliem, kāpēc dokuments netiek iegrāmatots, un kā novērst šīs problēmas. Rakstā ir apskatīti jautājumi saistībā ar atlikumu citā noliktavā, preču raksturojumu un sēriju izmantošanu, kā arī preču kvalitāti un rezervēšanu klienta pasūtījumam. Turklāt, tiek sniegti ieteikumi, kā veikt detalizētu atlikumu analīzi un pārvaldīt noliktavas krājumus.
Šajā rakstā tiek apskatīti galvenie aspekti, kā izmantot funkciju "Pasūtījuma punkta uzstādīšana un analīze" programmā 1C: Tirdzniecības vadība. Jūs uzzināsiet, kā pareizi noteikt preču pasūtījuma punktu vērtības piegādātājiem, lai automatizētos krājumu pārvaldība un kontrolētos preču likviditāte un apgrozāmība, izmantojot analītiskos pārskatus, iepirkumu plānošana tiek padarīta vienkāršāka un ērtāka."
Šajā rakstā Jūs uzzināsiet, kā grāmatvedības krātuvē izmantot kontu plāna paplašināto rediģēšanu. Mēs apspriedīsim šīs funkcijas aktivizēšanu, izmantojot konstantes, lietotāju iespējas mainīt kontu plānu un to, cik svarīgi ir pareizi norādīt vecāku. Tāpat Jūs uzzināsiet, kā iestatījuma maiņa ietekmē gala rezultāta aprēķinu bilancē un kādi piesardzības pasākumi jāievēro, lai izvairītos no kļūdām, izmantojot vecāku kontus.
Šajā rakstā uzzināsiet, kas ir dokumentu pārgrāmatošana programmā 1C Tirdzniecības vadība 10 un kāpēc tā ir svarīga uzņēmumiem ar lielu dokumentu apriti. Apskatīsim, kam tas var būt nepieciešams, kādas kļūdas var rasties darbā ar dokumentiem un kā tās labot. Tāpat būs arī aprakstītas metodes dokumentu manuālai un automātiskai pārgrāmatošanai.
Šajā rakstā Jūs uzzināsiet, kā iestatīt un izmantot mehānismu darbā ar piegādātāja līzingiem, ieskaitot nepieciešamo globālo iestatījumu aktivizāciju, līgumu veidošanu un aizpildīšanu, kā arī ikmēneša maksājumu noformēšanu un apstrādi.