1С Tirdzniecības vadība 10 piedāvā plašu instrumentu klāstu efektīvai pārdošanas procesu vadībai. Apskatīsim šīs sistēmas galvenās funkcionalitātes:
Pasūtījumu veidošana un uzskaite: ļauj izveidot preču vai pakalpojumu pasūtījumus atbilstoši klienta vajadzībām, veikt tajos izmaiņas un sekot līdzi izpildes statusam.
Paredz preču rezervāciju, balstoties uz pasūtījumu, kā arī pašreizējās situācijas analīzi attiecībā uz preču nosūtīšanu un rezervēšanu.
Maksājumu procesu pārvaldība, tai skaitā iespēju norādīt maksājumu posmus.
Pasūtījumu un pārdošanas pārvaldība, izmantojot dažādas platformas, interneta veikalus un tiešsaites platformas ieskaitot. Iespējama integrācija un datu apmaiņa ar dažādām platformām, kas vienkāršo procesus, palielinot elastību un paplašinot iespējas.
Dažādu formu dokumentu drukāšanas iestatīšana un iespēja iestatīt konkrētus drukāšanas iestatījumus konkrētam klientam - uzlabo klientu apkalpošanu, padarot katru dokumentu personalizētu un atbilstošu konkrētām prasībām.
Komisijas tirdzniecība – ļauj uzņēmumiem pārvaldīt pārdošanu, pamatojoties uz komisijas maksu, tādējādi atvieglojot mijiedarbību ar piegādātājiem un klientiem. Sistēmas rīki nodrošina precīzu komisijā nodoto preču uzskaiti un automatizē norēķinus ar komisijas aģentiem. Tas veicina efektīvāku krājumu apstrādi un pārdošanas optimizāciju.
Pārdošanas menedžera darba vieta - iekļauj rīku komplektu pasūtījumu veidošanas un pārdošanas dokumentu sagatavošanas automatizēšanai. Nodrošina reāllaika pasūtījuma izmaksu un peļņas aprēķinu, ņemot vērā plānotās papildu izmaksas, piemēram, transporta izmaksas.
Mēs izmantojam savas un trešo personu sīkdatnes, lai nodrošinātu un uzlabotu tīmekļa vietnes darbību, sniegtu vietnes apmeklētājiem pielāgotu informāciju par mūsu uzņēmumu un pakalpojumiem, kurus sniedzam, analizētu vietnes apmeklējumu. Privātuma politika.