1С Tirdzniecības vadība 10 piedāvā plašu funkcionalitāti pārdošanas procesu efektīvai pārvaldībai. Apskatīsim galvenās sistēmas iespējas:
Funkcionalitāte ļauj izveidot preču vai pakalpojumu pasūtījumus, pielāgot tos klienta vajadzībām, veikt izmaiņas un sekot līdzi pasūtījuma izpildes statusam.
Paredzēta preču rezervēšana pēc pasūtījuma datiem, kā arī aktuālās situācijas analīze attiecībā uz preču nosūtīšanu un rezervāciju.
Maksājumu procesu vadība, ieskaitot iespēju norādīt maksājumu posmus.
Sistēma atbalsta integrāciju ar interneta veikaliem un tiešsaistes platformām. Iespējama datu apmaiņa un integrācija ar dažādiem servisiem, kas padara procesus elastīgākus un efektīvākus. Vairāk informācijas par integrācijas pakalpojumiem: OneTec moduļu katalogā .
Pieejama dažādu dokumentu formu drukas iestatīšana un iespēja pielāgot drukas parametrus konkrētam klientam, nodrošinot personalizētus un profesionālus dokumentus.
Komisijas tirdzniecības funkcionalitāte ļauj uzņēmumam pārvaldīt pārdošanu uz komisijas pamata, automatizējot norēķinus, nodrošinot precīzu preču uzskaiti un optimizējot krājumu pārvaldību.
Nodrošina rīkus pasūtījumu veidošanas automatizācijai, kā arī reāllaika izmaksu un peļņas aprēķinam, ņemot vērā papildu izmaksas, piemēram, transportēšanu.
Detalizēts pārskats par piedāvājuma un pircēja pasūtījuma izveidi.
Video apskatītas iespējas: kā izveidot dokumentu “Preču un pakalpojumu realizācija”, kādas sadaļas ir pieejamas un kā tās izmantot, kā arī kādi drukas formāti ir pieejami.