Kasiera darba vieta - ļauj izvēlēties klienta preces, izmantojot skeneri vai izvēloties no saraksta. Labajā panelī tiek parādīts pašreizējais veikalu un noliktavu atlikums, galvenais preces attēls un pārdošanas vēsture. Pēc klienta kartes izvēles vai tās skenēšanas tiek parādīts uzkrāto punktu skaits. Pastāv iespēja norēķināties skaidrā naudā un bankas karti, dāvanu kartēm un uzkrātajiem punktiem.
Čeku atskaites un pārdošanas statistika par pārdevējiem - sniedz detalizētu informāciju par pārdošanu, ļaujot analizēt pārdevēju darba efektivitāti. Statistika par pārdevējiem palīdz izsekot to veiktspēju un optimizēt veikalu darbību.
Etiķešu un cenrāžu druka sistēmā Tirdzniecības vadība 10 ļauj lietotājiem ģenerēt un drukāt preču cenu zīmes un etiķetes. Šī funkcionalitāte ir pieejama arī tieši no dokumentiem, kuros ir vairākas rindas ar precēm. Lietotāji var izvēlēties dažādus cenu tipus drukāšanai, kā arī iestatīt etiķešu un cenrāžu veidnes. Cenu zīmes un etiķetes iespējams izdrukāt konkrētiem veikaliem, kas norādīti iestatījumos, vai visiem. Preces drukāšanai iespējams izvēlēties pēc preču pieejamības noliktavā, pēc preču grupām, pēc nosaukuma, vai veicot atlasi pēc dokumentiem. Eksemplāru skaitu drukāšanai var pielāgot individuāli.
Mēs izmantojam savas un trešo personu sīkdatnes, lai nodrošinātu un uzlabotu tīmekļa vietnes darbību, sniegtu vietnes apmeklētājiem pielāgotu informāciju par mūsu uzņēmumu un pakalpojumiem, kurus sniedzam, analizētu vietnes apmeklējumu. Privātuma politika.