Kasiera darba vieta ļauj atlasīt preces, izmantojot skeneri vai izvēloties tās no saraksta. Labajā panelī tiek parādīti aktuālie krājumi pa veikaliem un noliktavām, preces galvenais attēls un pārdošanas vēsture. Pēc klienta kartes izvēles vai tās noskenēšanas sistēma parāda uzkrāto punktu skaitu. Ir iespējama samaksa ar skaidru naudu, bankas karti, dāvanu kartēm un uzkrātajiem punktiem.
Čeku atskaites un pārdevēju pārdošanas statistika nodrošina detalizētu informāciju par veikala darbu, palīdz analizēt darbinieku efektivitāti un optimizēt procesus. Pārdevēju statistika parāda dinamiku, rezultātus un galvenos pārdošanas rādītājus.
Cenrāžu un etiķešu drukāšana sistēmā “Tirdzniecības vadība 10” ļauj izveidot un drukāt etiķetes jebkurām precēm. Drukāšana ir pieejama tieši no dokumentiem, kuros ir preču rindas. Ir iespējams izvēlēties dažādus cenu veidus, izmantot sagataves, drukāt pēc krājumu pieejamības konkrētos veikalos vai visās noliktavās. Preces drukāšanai var atlasīt pēc nomenklatūras grupām, nosaukuma vai izmantojot atlasi dokumentos. Drukājamo eksemplāru skaits tiek iestatīts individuāli.