Vēstuļu un rēķinu sūtīšana no programmas - programma Tirdzniecība vadība 10 nodrošina automātisku rēķinu un komercpiedāvājumu nosūtīšanas funkciju uz klientu e-pastiem. Ir iespējams konfigurēt teksta veidnes nosūtīšanai kopā ar rēķina failu un izvēlēties nosūtāmā faila formātu.
Tāpat, nepieciešamības gadījumā, iespējams izmantot automātisku rēķinu ģenerēšanu (piemēram, sniedzot abonēšanas pakalpojumus) un iestatīt automātisko sūtīšanu.
Darījumu un līgumu nosacījumu aizpildīšana un uzraudzība ar klientiem. Līgumos var iestatīt līgumu derīguma termiņus, norīkot menedžeri, iestatīt atlaides, cenas un pārdošanas nosacījumus, kā arī pārvaldīt preču rezervāciju. Papildus var norādīt informāciju un papildinājumus, kas jādrukā katram atsevišķam klientam un līgumam.
Programma ļauj arī kontrolēt parādu saskaņā ar katru līgumu, nodrošinot finanšu saistību izpildi. Dokumentos var norādīt arī informāciju par piegādi un pārvadātāju, kā arī ierakstīt kontaktpersonas rekvizītus un pilnvaru.
Klientu mijiedarbības pārvaldība un izsekošana — dokuments “Notikums” vienkāršo biznesa darbību pārvaldību, ļaujot ierakstīt un pārraudzīt plānotos un pagātnes notikumus, piemēram, tālruņa zvanus, sapulces un e-pastus. Iespēja klasificēt notikumus pēc veida (ienākošie vai izejošie) un pa grupām (piemēram, personīgās tikšanās vai e-pasti) nodrošina darba laika organizēšanu un mijiedarbības ar klientu kontroli. Lietotāji var pielāgot notikumu detaļas, norādot darījumu partnerus, tēmu, laiku un atbildīgās personas, kā arī iestatīt atgādinājumus par gaidāmajām darbībām.
ABC un - XYZ pircēju klasifikācija Tirdzniecības vadībā 10 palīdz apzināt lielākos pircējus, balstoties uz to pārdošanām un peļņu noteiktā periodā, kā arī savstarpējo attiecību stadijas, ņemot vērā pieteikumu biežumu un pirkumu periodiskumu. Paredzēta iespēja noteikt vērtēšanas kritērijus, piemēram, ieņēmumus vai peļņu, un sistēma automātiski sadalīs pircējus pēc ABC un XYZ analīzes metodes. Tas vienkāršo lēmumu pieņemšanu par to, kā tālāk sadarboties ar klientiem. Pārskats “ABC – Klientu analīze” un “Klientu attiecību posmu analīze” ir paredzēts iegūto datu vizualizācijai.
Mēs izmantojam savas un trešo personu sīkdatnes, lai nodrošinātu un uzlabotu tīmekļa vietnes darbību, sniegtu vietnes apmeklētājiem pielāgotu informāciju par mūsu uzņēmumu un pakalpojumiem, kurus sniedzam, analizētu vietnes apmeklējumu. Privātuma politika.