Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!


Klientu attiecību vadība


Vēstuļu un rēķinu sūtīšana no programmas - programma Tirdzniecība vadība 10 nodrošina automātisku rēķinu un komercpiedāvājumu nosūtīšanas funkciju uz klientu e-pastiem. Ir iespējams konfigurēt teksta veidnes nosūtīšanai kopā ar rēķina failu un izvēlēties nosūtāmā faila formātu. 

1.jpg
2.jpg

Tāpat, nepieciešamības gadījumā, iespējams izmantot automātisku rēķinu ģenerēšanu (piemēram, sniedzot abonēšanas pakalpojumus) un iestatīt automātisko sūtīšanu.


Darījumu un līgumu nosacījumu aizpildīšana un uzraudzība ar klientiem. Līgumos var iestatīt līgumu derīguma termiņus, norīkot menedžeri, iestatīt atlaides, cenas un pārdošanas nosacījumus, kā arī pārvaldīt preču rezervāciju. Papildus var norādīt informāciju un papildinājumus, kas jādrukā katram atsevišķam klientam un līgumam. 

3.jpg

Programma ļauj arī kontrolēt parādu saskaņā ar katru līgumu, nodrošinot finanšu saistību izpildi. Dokumentos var norādīt arī informāciju par piegādi un pārvadātāju, kā arī ierakstīt kontaktpersonas rekvizītus un pilnvaru. 

4.jpg

5.jpg


Klientu mijiedarbības pārvaldība un izsekošana — dokuments “Notikums” vienkāršo biznesa darbību pārvaldību, ļaujot ierakstīt un pārraudzīt plānotos un pagātnes notikumus, piemēram, tālruņa zvanus, sapulces un e-pastus. Iespēja klasificēt notikumus pēc veida (ienākošie vai izejošie) un pa grupām (piemēram, personīgās tikšanās vai e-pasti) nodrošina darba laika organizēšanu un mijiedarbības ar klientu kontroli. Lietotāji var pielāgot notikumu detaļas, norādot darījumu partnerus, tēmu, laiku un atbildīgās personas, kā arī iestatīt atgādinājumus par gaidāmajām darbībām.

ABC un - XYZ pircēju klasifikācija Tirdzniecības vadībā 10 palīdz apzināt lielākos pircējus, balstoties uz to pārdošanām un peļņu noteiktā periodā, kā arī savstarpējo attiecību stadijas, ņemot vērā pieteikumu biežumu un pirkumu periodiskumu. Paredzēta iespēja noteikt vērtēšanas kritērijus, piemēram, ieņēmumus vai peļņu, un sistēma automātiski sadalīs pircējus pēc ABC un XYZ analīzes metodes. Tas vienkāršo lēmumu pieņemšanu par to, kā tālāk sadarboties ar klientiem. Pārskats “ABC – Klientu analīze” un “Klientu attiecību posmu analīze” ir paredzēts iegūto datu vizualizācijai.

7.jpg

71.jpg

Аtgriezieties