Kases un bankas operācijas
Kases operāciju uzskaite - dokumenti kases ieņēmumu orderis un kases izdevumu orderis nodrošina visu kases operāciju efektīvu vadību un uzskaiti. Šie dokumenti ļauj izsekot skaidrās naudas ieņēmumiem un izdevumiem uzņēmuma kasēs, dažādiem kases darījumiem: debitoru un kreditoru parādi, darbības ar mazumtirdzniecības ieņēmumiem, naudas izsniegšana un atmaksāšana avansa turētājiem. Ja ir jāveic multivalūtu uzskaite, ierakstus var fiksēt dažādās valūtās. Dokumentu funkcionalitāte ietver atliktās darbības iespēju, kas ļauj precizēt datus, fiziski saņemot vai izsniedzot līdzekļus, garantējot finanšu pārskatu precizitāti un pārskatāmību.
Bankas dokumentu uzskaite - ienākošo un izejošo maksājuma uzdevumu dokumenti nodrošina savstarpējo norēķinu uzskaiti ar darījuma partneriem un banku, ļaujot izsekot gan bezskaidras naudas līdzekļu saņemšanai, gan norakstīšanai. Ienākošie maksājuma uzdevumi ļauj reģistrēt maksājumu no klientiem avansa kontos un pārdošanas dokumentos. Izejošie maksājuma uzdevumi tiek izmantoti, lai veiktu maksājumus darījuma partneriem, veiktu nodokļu saistību maksājumus vai pārskaitītu līdzekļus starp organizācijas kontiem. Abi dokumentu veidi piedāvā iestatījumus maksājumu apstrādei saskaņā ar vienu vai vairākiem līgumiem, ar iespēju izvēlēties vienu vai vairākus maksājamos dokumentus un darījumus.
Dokumentā “Apmaksa no pircēja ar maksājumu karti” tiek ņemti vērā darījumi, kas veikti, izmantojot maksājumu kartes, tai skaitā mijiedarbība ar pieņemšanas sistēmām un darījumu uzskaite ar fiskālo reģistratoru starpniecību.
Naudas plūsmas analīze un maksājumu kalendārs — naudas plūsmas pārskati sniedz pilnīgu priekšstatu par līdzekļu plūsmu starp dažādiem naudas plūsmas posteņiem atlasītajā periodā. Informācija tiek klasificēta pēc dažādiem parametriem: maksājuma veida, norēķinu konta vai kases aparāta, naudas līdzekļu plūsmas posteņa, kā arī pēc maksātāja vai saņēmēja, ieskaitot darījumu partnerus un līguma rekvizītus.
Dokumentu imports un eksports uz banku – programma nodrošina gan maksājumu augšupielādi, gan lejupielādi bankā.
UT10 bankas izrakstu importa iespējas ļauj automatizēt un vienkāršot bankas operāciju procesu.
Tiek atbalstīts darbs ar formātu FiDAViSta (XML), kas nodrošina savietojamību ar datiem, kurus iegūst no lielākās daļas banku.
Lietotāja interfeiss piedāvā dažādus ielādes procesa iestatījumus, tostarp dokumenta lauku attēlojuma izvēli, datu formātu, DDS rakstu definīciju utt. Varat izvēlēties, kā meklēt apmaksātos dokumentus, piemēram, pasūtījumus vai pārdošanu, izmantojot dažādas meklēšanas metodes. Tas ļauj precīzi saskaņot maksājumus ar attiecīgajiem apmaksājamiem dokumentiem programmā, pat ja maksājums ir no trešās puses.
Krāsu indikācija interfeisā palīdz ātri orientēties dokumentu ielādes un apstrādes statusos, izceļot neapstrādātas, apstrādātas un daļēji apstrādātas transakcijas dažādās krāsās. Ja tiek atklātas kļūdas, sistēma sniedz detalizētus ziņojumus, kas ļauj operatīvi veikt pasākumus, lai tās novērstu.