Debitoru/kreditoru parādu uzskaite — debitoru parādu kontroles funkcionālis ļauj noteikt limitus, izmantojot karodziņu “Kontrolēt parāda summu” līgumā ar klientu. Tas ierobežo preču nosūtīšanu līdz noteiktās parāda summas dzēšanai.
Lai kontrolētu parāda termiņus, maksimālo maksājumu kavējuma dienu skaitu var iestatīt ar karodziņu “Kontrolēt parāda dienu skaitu”, konfigurējot to pēc kalendāra vai darba dienām. Šie iestatījumi palīdz uzturēt maksājumu disciplīnu un efektīvi pārvaldīt parādus. Tāpat ir iespējams noteikt sodu par kavētiem maksājumiem.

Programma nodrošina iespēju izdrukāt salīdzināšanas aktu gan latviešu, gan angļu valodā.
Atskaite sniedz detalizētu informāciju par debitoru un kreditoru parādu summām izvēlētajos datumos, kā arī par laika intervāliem, kuros šie parādi uzkrājušies. Intervāli tiek grupēti periodos, piemēram: “Ne ilgāk par 15 dienām”, “no 16 līdz 30 dienām” u.c. Atskaite atspoguļo situāciju dažādos detalizācijas līmeņos — no organizācijas līdz konkrētiem norēķinu dokumentiem. Informācija tiek parādīta līguma norēķinu valūtā.

Programmā ieviests funkcionālis maksājumu atgādinājumu un brīdinājumu izsūtīšanai, izmantojot e‑pastu vai SMS. Iestatījumos iespējams norādīt parāda intervālu, izvēlēties atbilstošu vēstules maketu un drukas formu, kā arī noteikt vēstules tēmu. Parādnieku kontaktinformācija — tālruņu numuri un e‑pasta adreses — tiek automātiski aizpildīta pēc atlasītajiem kritērijiem, un atgādinājumus var nosūtīt visiem debitoriem vienlaikus.

Parādu vēstuļu automātisku nosūtīšanu iespējams konfigurēt pēc noteikta grafika.
