Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atsauksmes man ir ļoti svarīgas. Lūdzu, atstājiet savus ieteikumus, komentārus vai piedāvājumus par mūsu darbu.

Cenu noteikšana un mārketings

Cenu noteikšana Tirdzniecības vadībā 10

Cenu noteikšana Tirdzniecības vadībā 10 notiek, veicot vairākas galvenās darbības. Sākotnēji lietotājs definē un nosaka cenu veidus, norādot tādus parametrus kā valūta, uzcenojums, noapaļošanas metodes un, protams, iekļaujot PVN. Tālāk, izmantojot dokumentu “Nomenklatūras cenu uzstādīšana”, tiek aizpildīts preču saraksts un katrai precei tiek noteiktas cenas, ko var izdarīt manuāli vai automātiski, izmantojot dažādas aprēķinu formulas. Ir arī iespēja ielādēt cenas no Excel faila, kas ievērojami atvieglo jaunu cenu noteikšanu. Šīs noteiktās cenas tiks automātiski piemērotas atbilstoši nosacījumiem, piemēram, klienta līgumā izvēlētajiem cenu veidiem.

Video: Cenu uzstādīšana, cenrāži, cenu konfigurācija

Kā uzstādīt cenas, kur norādīt cenu veidus, kā darbojas “Cenrāža druka” un cenu iestatījumu dokuments.

Cenu lapas druka

Cenu lapas druka — ļauj viegli izveidot un izdrukāt pielāgotus cenrāžus konkrētam datumam. Jūs varat izvēlēties no vairākām iespējām, tostarp variantiem ar attēliem vai īsu produkta aprakstu. Izmantojot formas “Cenu saraksta iestatīšana” interfeisu, var konfigurēt visus cenrāža aspektus: parādīt noteiktas kolonnas, atlases kritērijus un šķirošanas nosacījumus. Tas nodrošina, ka tiek veidoti cenrāži, kas piemēroti gan uzņēmuma iekšējām vajadzībām, gan darbam ar klientiem.

Nomenklatūras atlaižu uzstādīšana

Nomenklatūras atlaižu uzstādīšana piedāvā plašas atlaižu un uzcenojumu pārvaldības iespējas, ļaujot uzņēmumiem optimizēt mārketinga stratēģijas. Tirdzniecības vadība 10 nodrošina iespēju noteikt atlaides atsevišķām precēm, preču grupām vai visam klāstam, kā arī konfigurēt nosacījumus, ierobežojumus un derīguma termiņus. Atlaides var būt atkarīgas no maksājuma veida, pirkuma summas vai iegādātā daudzuma. Funkcionalitāte ietver arī dāvanu iestatīšanu pirkumiem, kas stimulē pārdošanu un klientu iesaisti.

Mārketinga akcijas un mazumtirdzniecības atlaižu iestatījumi

Mārketinga akcijas un mazumtirdzniecības atlaižu iestatījumi — programmā ir paredzēti daudzfunkcionāli rīki atlaižu un akciju pārvaldībai, ko aktivizē, izmantojot dokumentu “Mārketinga akcija”. Lietotāji var detalizēti pielāgot atlaides parametrus, tostarp darbības laiku, mērķauditoriju, minimālo summu vai daudzumu. Sistēma atbalsta procentu un summas atlaides, mainīgu cenu līmeņus, dāvanu piešķiršanu pēc akciju nosacījumiem. Pieejama arī atlaižu saņēmēju atlase: diskontu kartes, klienti, partneri. Atlaides var tikt automātiski piemērotas, balstoties uz īpašiem notikumiem — klienta dzimšanas dienu, kuponiem u.c. Ir iespējama arī atlaižu hierarhiskā mijiedarbība, lai efektīvi pārvaldītu vairākas akcijas vienlaikus.

Punktu uzkrāšanas funkcija

Punktu uzkrāšanas funkcija ļauj klientiem saņemt punktus par katru veikto pirkumu. Punktus var izmantot turpmāko pirkumu atlaidēm, palielinot klientu lojalitāti un atkārtotos pirkumus. Pieejams arī pārskats par uzkrāto punktu kustību:

Аtgriezieties