Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!


Cenu noteikšana un mārketings


Cenu noteikšana Tirdzniecības vadībā 10 notiek, veicot vairākas galvenās darbības. Sākotnēji lietotājs definē un nosaka cenu veidus, norādot tādus parametrus kā valūta, uzcenojums, noapaļošanas metodes un, protams, iekļaujot PVN. Tālāk, izmantojot dokumentu “Nomenklatūras cenu uzstādīšana”, tiek aizpildīts preču saraksts un katrai precei tiek noteiktas cenas, ko var izdarīt manuāli vai automātiski, izmantojot dažādas aprēķinu formulas. Ir arī iespēja ielādēt cenas no Excel faila, kas ievērojami atvieglo jaunu cenu noteikšanu. Šīs noteiktās cenas tiks automātiski piemērotas atbilstoši nosacījumiem, piemēram, klienta līgumā izvēlētajiem cenu veidiem.

1.jpg

2.jpg

Cenu lapas druka — ļauj viegli izveidot un izdrukāt pielāgotus cenrāžus konkrētam datumam. Jūs varat izvēlēties no vairākām iespējām, tostarp variantiem ar attēliem vai īsu produkta aprakstu. Izmantojot formas “Cenu saraksta iestatīšana” ērto interfeisu, varat konfigurēt visus cenrāža aspektus: piemēram, parādīt noteiktas kolonnas un preču atlases un šķirošanas kritērijus. Tas nodrošina, ka tiek veidoti cenrāži, kas ir piemēroti uzņēmuma iekšējām vajadzībām un ārējai mijiedarbībai ar klientiem.

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg


Nomenklatūras atlaižu uzstādīšana piedāvā plašas atlaižu un uzcenojumu pārvaldības iespējas, ļaujot uzņēmumiem optimizēt savas mārketinga stratēģijas. Tirdzniecības vadība 10 nodrošina iespēju noteikt atlaides atsevišķām precēm, preču grupām vai visam preču klāstam, kā arī uzstādīt nosacījumus, ierobežojumus un to derīguma termiņus. Atlaides var atšķirties atkarībā no maksājuma veida, kopējās pirkuma summas vai iegādāto preču daudzuma. Funkcionalitāte ietver dāvanu iestatīšanu pirkumiem, kas ļauj klientiem nodrošināt papildu produktus kā stimulu pārdošanas apjoma palielināšanai.

7.jpg

Mārketinga akcijas un mazumtirdzniecības atlaižu iestatījumi - programmā ir paredzēti daudzfunkcionāli iestatījumi atlaižu un mazumtirdzniecības akciju pārvaldībai, kas tiek aktivizēti, izmantojot dokumentu “Mārketinga akcija”. 

Lietotāji var detalizēti pielāgot atlaides parametrus, tostarp ilgumu, mērķauditoriju, minimālo daudzumu vai pirkuma summu. Sistēma atbalsta procentu atlaides, summas atlaides, mainīgu cenu līmeni un dāvanu nodrošināšanu ar akcijas nosacījumiem. Ir iespējams izvēlēties atlaižu saņēmējus, tostarp dažāda veida atlaižu kartes un darījuma partnerus.

8.jpg

Atlaides var tikt automātiski piemērotas, pamatojoties uz īpašiem notikumiem, piemēram, klienta dzimšanas dienu vai kuponu izmantošanu. Ir iespējams arī konfigurēt hierarhiskus noteikumus atlaižu mijiedarbībai, lai efektīvi pārvaldītu vairākas akcijas un to elastīgu integrāciju, lai piesaistītu un palielinātu klientu lojalitāti.

Ir ieviesta punktu uzkrāšanas funkcija par pirkumiem, kas ļauj klientiem iekrāt punktus par katru veikto pirkumu. Punkti var tikt izmantoti, lai saņemtu atlaides turpmākajiem pirkumiem, stimulējot atkārtotas vizītes un klientu lojalitātes palielināšanos. Paredzēts arī uzkrāto punktu kustību kontroles pārskats:

9.jpg  10.jpg

Аtgriezieties