Lietotnei ir iespējas veikt ikdienas saimniecisko darbību atspoguļošanu sistēmā operatīvā līmenī, kā arī lēmumu pieņemšanas līmenī, izmantojot atskaites, tabulas, grafikus un diagrammas. Tā nodrošina sākotnējo datu ievadi sistēmā – pavadzīmes, pieprasījumus, līgumus, pasūtījumus, ienākošos dokumentus. Darbinieki var piedalīties ražošanas, pārdošanas, iepirkumu plānošanā – ievadīt, koriģēt vai apstiprināt datus no jebkuras vietas. Vadītāji, izmantojot plašus atskaites datus un rādītāju monitorus, var kontrolēt darbiniekus, piekļūt operatīvajiem datiem un redzēt galvenos rādītājus pat sanāksmē, komandējumā vai pie rīta kafijas.
Pieejama klientu pasūtījumu izveides un apskates funkcija. Jūsu pārdošanas menedžeris var izveidot pasūtījumus un rezervēt preces šiem pasūtījumiem.
Pieejamas pārdošanas atskaites, piekļuve klientu datu bāzei un jebkurai informācijai (kontakti, adrese, e-pasts).
Kreisajā pusē redzams pasūtījumu žurnāls 1C ERP programmā, bet labajā – mobilajā lietotnē.
Pārdošanas atskaišu piemērs mobilajā lietotnē.
Darbs ar mērķa rādītājiem.
Dati, kas pieejami lietotājam rādītāju monitorā, ir pieejami arī mobilajā lietotnē, taču tikai demonstrācijas režīmā. Sākotnēji visus iestatījumus nepieciešams veikt pašā programmā. Lai atjaunotu monitorā redzamos datus, nepieciešama piespiedu sinhronizācija.