Grāmatvedības programmas ieviešana uzņēmumā SIA "Poligrāfijas Apgāds" (PolAp)
“Poligrāfijas Apgāds” (PolAp) ir Latvijas vairumtirdzniecības uzņēmums, kas pārdod poligrāfijas materiālus, papīru un fotoizstrādājumus. Uzņēmums saviem klientiem piedāvā dažāda veida papīru un kartonu, tipogrāfijas krāsas, drukas iekārtu kopšanas līdzekļus, ķīmiskos palīglīdzekļus, ofseta gumiju, foliju, grāmatu iesiešanas materiālus, materiālus lielformāta printeriem un digitālajai lāzerdrukai u.c.
Uzņēmuma apgrozījuma specifika ir tāda, ka bieži vien preces pienāk vai iziet no noliktavas pirms Rēķina sagatavošanas. Šādi darbojas pasūtījumu shēma, kas tiek realizēta 1C:TV 10, kad tirdzniecības operācija tiek veikta nevis ar vienu dokumentu, bet ar diviem - Pasūtījums (noliktavas dokuments) un Rēķins (finanšu dokuments).
Saskaņā ar to pašu shēmu 1C:UT10 integrējas ar WMS Vision, apmainoties ar informāciju par precēm un tirdzniecības dokumentiem ar xml failiem.
Preču piegāde klientu pasūtījumos bieži vien ir atkarīga no piegādātājiem un to krājumiem, tāpēc līdztekus preču rezervēšanai noliktavā 1C:TV 10 izmanto piegādātāju pasūtījumu rezervēšanas shēmu. Tādējādi programma neļaus klienta pasūtījumā norādīt lielāku daudzumu nekā pasūtīts no piegādātājiem.
PolAp lepojas ar ilglaicīgām un stabilām attiecībām ar saviem piegādātājiem, kuri nodrošina atlaidi savlaicīgai darījuma nosacījumu izpildei. Šajā gadījumā 1C:TV 10 ir pievienota iespēja ievadīt Kredītzīmi, kas ļauj fiksēt atlaidi pēc fakta vai piegādātāja kredītrēķina.
Līdz ar integrāciju ar wms sistēmu, PolAp sadarbojas arī ar tādiem informācijas resursiem kā 220.lv. Pamatojoties uz to, apstrāde tika veikta 1C:TV 10, kas augšupielādē informāciju par precēm un cenām 220.lv.
Kā arī 1C:TV 10 tika izstrādāta apmaiņa ar uzņēmuma vietni (polap.lv). Klientu pasūtījumi nāk no vietnes reāllaikā, un informācija par precēm, to cenām un pieejamajiem daudzumiem nonāk vietnē. Lai to izdarītu, ir izstrādāta atlaižu iestatīšana preču grupai, un mērvienībā var iestatīt izmēru raksturlielumus, pat piemēram, papīra loksnes biezumu.
PolAp pievērš uzmanību klientu prasībām un vajadzībām, piemēram, dažādi klienti saņemtajos rēķinos dod priekšroku citam informācijas kopumam par precēm. Šim nolūkam 1C:TV 10 pievienoja klienta kartei drukāšanas parametrus un izstrādāja drukājamu formu, kur atkarībā no šiem parametriem ir iespējams preču tabulā attēlot (vai nerādīt) kolonnas: artikuls, svītrkods, kods, pasūtījums. numurs, komentārs.
Uzņēmums nodrošina arī piegādes pakalpojumu, tam Realizācijas dokumentā ir iespēja norādīt konkrētu maršrutu, lai autovadītājs varētu ātri izvēlēties pavadzīmes piegādes punktiem.
Bieži gadās, ka pirkumu veic klients, un piegāde jāveic citam saņēmējam. 1C:TV 10 ir uzlabots piegādes adreses izvēles mehānisms, tāpēc, piemēram, pārdošanas dokumenta laukā var izvēlēties piegādes adresi ne tikai no pircēja kontaktinformācijas, bet arī no īpaša Piegādes adrešu direktorija ar saņēmēja izvēli.
Nākotnē uzņēmums plāno pieslēgt tirdzniecības iekārtas, piemēram, datu vākšanas termināļus. 1C: TV 10 programmai šeit ir arī savas izstrādes un gatavie moduļi.
Svarīgākās iezīmes
- Orderu shēma
- Rezerve piegādātāju pasūtījumiem
- Kredītzīme kā piegādātāja atlaide
- Elastīgi atlaižu iestatījumi
- Pavadzīmes drukas veidlapas iestatīšana
- Iespēja norādīt reisu (maršrutu)
- Iespēja norādīt saņēmēja adresi
- Lejupielāde 220.lv
- Apmaiņa ar vietni
- Apmaiņa ar wms
Detaļas
- Klients: SIA "Poligrāfijas Apgāds" (PolAp)
- Projekta datums: 01.05.2022
- Lietotāju skaits: 10