Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

“Zvanu ierakstu lejupielādes” pakalpojumu izstrādāja Onetec speciālisti klientiem, kuri, lai uzlabotu pakalpojuma kvalitāti, analizē savu darbinieku zvanus, kā arī organizēja call-centru saviem klientiem.

Kādām kompānijām ir izstrādāts pakalpojumus:

1.       Uzņēmumi, kas nodarbojas ar aktīvu preču un pakalpojumu pārdošanu. Ja uzņēmumā ir tirdzniecības nodaļa, kas veic lielu zvanu skaitu dienā, un ir nepieciešams turpmāk klausīties zvanu ierakstu vai fiksēt zvanu kā notikumu uzskaites sistēmā, tad mūsu pakalpojums būs neaizstājams rīks.

2.       Uzņēmumi, kuriem ir zvanu centrs ar vienotu klientu tālruņa numuru un iekšēji konfigurēta zvanu pāradresācijas sistēma. Ja klientu bāze ir piešķirta noteiktiem vadītājiem un klienti var zvanīt uz vienu tālruņa numuru, tad mūsu pakalpojums palīdzēs noteikt, kurš klients kuram menedžerim ir zvanījis, vai kurš klients nav piešķirts nevienam un ir jauns uzņēmuma klients.

3.       Uzņēmumi, kuros sniegtais pakalpojums tiek novērtēts, pamatojoties uz speciālista risināšanas patērēto laiku. Uzņēmumi, kas sniedz konsultāciju vai sistēmu administrēšanas pakalpojumus, parasti izraksta rēķinus saviem klientiem, pamatojoties uz patērēto laiku. Konsultācijas laiku konkrētam klientam iespējams aprēķināt pēc zvana lejupielādes.

Kā tas strādā?

Mēs lejupielādējam tālruņa zvanu ierakstus ar jūsu telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēja palīdzību. Ieraksti tiek glabāti jūsu serverī un, ja nepieciešams, pēc noteikta laika var tikt arhivēti vai dzēsti.

Ja kā uzskaites sistēmu izmantojat 1C vai Bitrix 24, tad mēs esam gatavi veikt pilnu pakalpojuma un datu bāzes integrāciju.

Kad tiek saņemts zvans uz Jūsu uzņēmumam reģistrētajiem numuriem, zvanu saņemošais speciālists datubāzē atvērs zvanu reģistrācijas veidlapu, kurā varēsiet norādīt zvana mērķi, norādīt zvanītāja kontaktinformāciju un izrakstīt rēķinu vai veikt pasūtījumu noteiktām preču vienībām. Aizpildāmo datu kopu nosaka klients, un to var mainīt atbilstoši savai specifikai.

Zvanu ieraksts būs pieejams caur uzskaites sistēmu, datubāzē varam izsniegt atskaiti par zvaniem un nosūtīt vadītājam pa e-pastu.

Pakalpojuma izmantošanas reālās priekšrocības:

1.       Labāks serviss jūsu klientiem un paātrināts sūdzību un pretenziju izskatīšanas process. Jebkuros strīdīgos brīžos, kad klients sūdzas par atgriezeniskās saites trūkumu vai par solīto un neizdarīto, Jūsu uzņēmuma kvalitatīvā servisa speciālisti var uzklausīt zvanus un izskatīt sūdzību.

2.       Klienta pieteikuma pieņemšanas vai rēķina izrakstīšanas procesa vienkāršošana apmaksai. "Laiks ir nauda" - šādu formulu izmanto plaukstoši veiksmīgi uzņēmumi. Pārdošanas vadītājam vairs nav jātērē laiks klienta meklēšanai datu bāzē un pieteikuma vai rēķina dokumenta aizpildīšanai, to viņa vietā izdarīs programma.

3.       Klientu bāzes uzturēšana pāries uz jaunu līmeni. Jums būs pieejama zvana vēsture, zvana mērķis. Varat būt drošs, ka neviens zvans jūsu uzņēmumam netiks zaudēts.

Pakalpojuma izmaksas tiek noteiktas individuāli, pamatojoties uz jūsu vajadzībām. Mēs vienmēr esam priecīgi pārveidot mūsu pakalpojumu, lai tas atbilstu jūsu prasībām un padarītu to elastīgāku. Mūsu uzņēmuma speciālistiem ir liela pieredze šādu procesu automatizācijā, tāpēc pārzinām katra Latvijas Republikas teritorijā strādājošā telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēja specifiku.

Pakalpojuma pieslēgšanas pieprasījumu varat atstāt, zvanot uz mūsu uzņēmumu vai mūsu mājas lapā! Garantējam, ka neviens zvans nepaliks bez atbildes, jo savā darbā izmantojam mūsu telefona zvanu ierakstu lejupielādes pakalpojumu.