Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Kā palielināt uzņēmuma peļņu?

Peļņas palielināšana ir pasākumu kopums. Dažus no tiem mēs apspriedām iepriekš, tie ir veltīti izmaksu optimizācijai. Šodien mēs runāsim par to, kā palielināt peļņu, iegūstot lielāku naudas plūsmu.

Ja jau esat optimizējuši savas izmaksas, tad ir laiks domāt par jaunu klientu piesaisti un pārdošanas apjomu palielināšanu. Šeit ir saraksts ar nepieciešamajām aktivitātēm un ieteikumi to organizēšanai, un īstenošanai.

1. Palieliniet savu klientu skaitu. Vispirms jānoskaidro, cik klienti pie jums jau ir iepirkušies, cik bieži viņi to dara? Identificējiet klientu segmentus savā klientu bāzē. Pirkumu pieprasījumu skaits ir jāuztver kā grupu/segmentu atlases pazīme. Piemēram, jūsu klientu lokā ir vairāk nekā 1000 klientu, bet tikai 100 no tiem ir iegādājušies vairāk nekā 1 reizi un turpina iepirkties regulāri. Kādu secinājumu var izdarīt? Tikai 10% no visiem jūsu klientiem ir jūsu patstāvīgie klienti. Kāpēc atlikušie 90% pārtrauca to darīt pēc viena vai diviem pirkumiem? Iespējams, preces kvalitāte neapmierina patērētāju vai arī apkalpošanas līmenis (ieskaitot piegādi, apmaksas iespējas) neatbilst gaidītajam. Ja vairāk nekā 50% jūsu klientu ir jūsu pastāvīgie klienti, koncentrējieties uz to, lai arī pārējie kļūtu par pastāvīgiem.

2. Palieliniet vidējo čeku. Pēc klientu bāzes analīzes aprēķiniet vidējo klientu čeku. Aprēķina formula ir vienkārša. Vidējais čeks = visu pirkumu summa \ pirkumu skaits. Izvirziet pārdošanas menedžeriem mērķi pārdot papildu pakalpojumus, produktus un apbalvojiet tos par mērķa sasniegšanu. Ievietojiet informāciju par notiekošajām akcijām savā vietnē. Noalgojiet mārketinga speciālistu vai meklējiet palīdzību mārketinga aģentūrā, lai izstrādātu reklāmas materiālus.

3. Palieliniet jaunu klientu skaitu. Uzsāciet reklāmas kampaņas sociālajos tīklos, meklēšanas pakalpojumos. Pareizi izveidotas un konfigurētas kampaņas ļaus nodrošināt pastāvīgu jaunu klientu pieplūdumu. Regulāri sekojiet statistikai par pieprasījumiem un pircēju skaitam. Reklāmguvums ir svarīgs pārdošanas panākumu rādītājsReklāmguvuma aprēķināšanas formula = jauno klientu skaits, kuri pieteicās\klientu skaits, kuri iegādājās. Ja konversija ir zem 50% (izņemot luksusa preču pārdošanu), tad šī ir iespēja veltīt laiku savu darbinieku apmācībai. Varbūt viņiem trūkst prasmju vai rīku, lai argumentētu klientu priekšā. Esat pārliecināti, ka klients sazinās ar uzņēmumu ar vēlmi iegādāties preci vai pakalpojumu.

4. Darbs ar ne-klientiem. Ja klients kāda iemesla dēļ pārtrauca attiecības ar jums, tas nav iemesls viņu svītrošanai no saraksta. Turpiniet viņu informēt par akcijām klientiem, apsveiciet viņu dzimšanas dienā. Izmantojot mārketinga rīkus un individuālu personalizētu pieeju, jūs varat atgriezt dažus savus klientus.

Automatizēti rīki darbam ar klientu bāzi ir CRM sistēmās. Ja jums vēl nav CRM, ir pienācis laiks padomāt par programmas iegādi.

Bitrix 24 var iznomāt par pieņemamu cenu un izmantot programmas funkcionalitāti, kas ir iekļauta maksas tarifā. Pārliecinieties, ka programma vienmēr būs pa rokai, jo tā ir pieejama caur interneta pārlūkprogrammu no jebkuras ierīces.

Onetec speciālisti palīdzēs izvēlēties pareizo tarifu, organizēs bezmaksas demo piekļuvi. Ar prieku sniegsim padomu, kā sākt lietot programmu un kā padarīt Bitrix 24 par ērtu darba vietu saviem darbiniekiem.

Atstājiet mums pieprasījumu par demonstrāciju, un mēs ar jums sazināsimies. Mūsu darbus un ieviestos risinājumus varat atrast mūsu vietnes portfolio sadaļā.