Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Tā vai citādi jebkurš uzņēmuma īpašnieks vai vadītājs domā, kā palielināt uzņēmuma peļņu? Ar ko sākt un kā pareizi rīkoties, lai bizness turpinātu attīstīties un tajā pašā laikā organizācijas kontā būtu noteikta summa, kas palīdzētu izdzīvot krīzes laikā. Pavisam nesen gandrīz katrs uzņēmums ir saskāries ar izmaksu optimizācijas, dīkstāves pārvarēšanas un darbinieku saglabāšanas problēmām.

Lai skaidri saprastu, kā nauda tiek tērēta organizācijā, ir rūpīgi jāreģistrē visas izmaksas, ieteicams tās nekavējoties sadalīt izmaksu pozīcijās. Apskatīsim, kādas ir izmaksas (Izdevumi)?

  • Nosacīti pastāvīgas;

  • Mainīgas.

Nosacīti fiksētajās izmaksās ietilpst: darba samaksa (algu fonds), īre, komunālie maksājumi, nodokļi, maksājumi pastāvīgajiem piegādātājiem, ja nodarbojaties ar ražošanu, tad tās ir Jūsu izmaksas par izejvielu un materiālu iegādi, ja nodarbojaties ar tirdzniecību, tad tās ir jūsu izmaksas par preču iegādi. Ja sniedzat pakalpojumus un vienlaikus esat pakalpojumu patērētājs, kas tieši ietekmē Jūsu darbu (IT, grāmatvedības ārpakalpojumi, reklāma un dizains), kā arī kredīta un līzinga saistību maksājumus.

Mainīgās izmaksas ietver nefiksētās izmaksas. Piemēram, izdevumi iekārtu iegādei, kas tiks ņemti vērā kā pamatlīdzeklis, neplānotu remontdarbu vai iekārtu modernizācijas izmaksas, nepārvaramas varas izdevumi, kas nebija paredzēti plānošanas perioda sākumā.

Kur sākt? Vai izvairīties no mainīgajām izmaksām? Tas nav pilnīgi pareizi, jo tas var tieši ietekmēt jūsu ražošanas aktivitātes un, tajā skaitā, jūsu ienākumus. Jums vajadzētu sākt ar nosacīti fiksētām izmaksām.

Ietaupījums uz algām nav tas saprātīgākais risinājums taupīšanas ziņā. Ja visi jūsu darbinieki saņem atalgojumu pēc likmes un nevienam no darbiniekiem nav nekādu darbības rādītāju, ir pienācis laiks pārskatīt atalgojuma shēmas. Ja nodarbojaties ar pārdošanu, sāciet ar analīzi. Cik naudas katram pārdevējam jāienes, lai pats "atpelnītu". Nosakiet algas līmeni, kas ļauj darbiniekam būt pārliecinātam, ka viņam ir noteikta mēneša alga. Nosakiet galvenos rādītājus, kas jāizpilda katram pārdošanas vadītājam, un pārveidojiet panākumus naudas izteiksmē.

Parasti pārdošanā tiek izdalīti vadošie rādītāji un galvenie darbības rādītāji. b2b tirdzniecībā vadošie rādītāji ir: saziņa ar klientu (stundās, minūtēs, gabalos), nosūtīto komercpiedāvājumu skaits, rēķinu apjoms. b2c pārdošanā tas ir komunikāciju skaits, rēķinu skaits. Darbības rādītāji ietver: konvertāciju no pārdošanas, apmaksāto rēķinu apjomu, atsevišķos gadījumos arī atkārtoto pārdošanas gadījumu skaitu, kā arī klienta vidējo pārbaudi.

Sāciet optimizēt izmaksas, samazinot algas fiksēto daļu un palielinot iespējas saviem darbiniekiem nopelnīt vairāk un nest jums vairāk naudas. Pareiza automatizācija var palīdzēt nodrošināt pareizu kontroli un algu aprēķināšanu. Tā, piemēram, Bitrix 24 programmatūras produktā ir iebūvēts mehānisms pārdošanas piltuves izveidošanai un katra pārdošanas vadītāja darbības rādītāju izsekošanai. 1C programmatūras produktos (Grāmatvedība, Tirdzniecības vadība) ir iespējams precizēt algu aprēķināšanas mehānismus atkarībā no tā aprēķināšanas metodes. Programmatūras produktam ERP 2 ir iespēja ievadīt dažādus KPI, kā arī izsekot un kontrolēt to ieviešanu.

Lai saprastu, kā var samazināt IT pakalpojumu izmaksas (datoru, interneta tīklu uzturēšana, programmatūras infrastruktūras uzturēšana), pietiek atrast uzticamu partneri, kas var vispusīgi segt Jūsu vajadzības. Onetec ir uzticams pakalpojumu sniedzējs. Mums rūp jūsu programmas. Serveri, jebkura komerciālā tehnika un vienmēr nākam palīgā, kad nepieciešams. Mūsu galvenā priekšrocība ir viens tālruņa numurs, lai atrisinātu problēmu kompleksu. Jūsu darbiniekiem par to nav jādomā. Kur viņiem jāzvana vai jāraksta, lai salabotu printeri vai kasieri, vai palīdzēt ievadīt sistēmā svarīgu informāciju.

Optimizējot piegādātāju pakalpojumu izmaksas, iesakām atsaukties uz savu grāmatvedības sistēmu. Izmantojot rīku "Cenu lapu salīdzināšana" vai izmantojot analogo sistēmu, varat noteikt, kura piedāvājums šobrīd ir visrentablākais tirgū? Tālāk izvērtējiet iespēju maksāt daļēji, pēc nosūtīšanas vai atliktā maksājuma iespēju. Ja ir iespēja vienoties par iemaksu plānu vai maksājumu grafiku, ļoti iesakām sastādīt maksājumu kalendāru. Šis finanšu pārvaldības rīks ir pieejams ERP 2 programmatūras produktā.

Ieviešot maksājumu kalendāru, varēsiet izvairīties no skaidras naudas iztrūkumiem, kā arī precīzi sapratīsiet, līdz kuram datumam, cik naudas būs nepieciešams apmaksai un cik naudas būs jāieskaita norēķinu kontā.

Ja nepieciešama papildus konsultācija par kases uzskaites tēmu, algu aprēķiniem un uz rezultatīvajiem rādītājiem balstītas aprēķinu sistēmas ieviešanu, vienmēr varat sazināties ar mūsu speciālistiem.

Pateicoties ilggadējai pieredzei, esam gatavi jums palīdzēt ar finanšu uzskaites uzbūvi, kā arī izmaksu optimizāciju.