Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Pēdējo divu gadu laikā, tirgū ir notikušas tik globālas izmaiņas, ka bez izmaiņām jūsu vietnē nevar iztikt!

Jā, gandrīz katram uzņēmumam ir sava vietne. Tas ir patiešām svarīgi gan uzņēmumiem, gan to īpašniekiem, jo ​​vietnē nav nedēļas nogales un pusdienas, viņi strādā jūsu labā katru dienu, septiņas dienas nedēļā. Mēģināsim izanalizēt, kādai jābūt modernai vietnei. Kādas e-komercijas attīstības tendences liks jums veikt izmaiņas vietnē.

  1. Pārdošanas personalizēšana. Šī tendence ir dominējusi tehnoloģiju attīstības un augstās konkurences dēļ tirgū. Datu vākšana par saviem klientiem ir svarīgs faktors, lai darījums būtu veiksmīgs, un tajā pašā laikā ar lielāku pārbaudi nekā konkurentiem. Kā tas strādā? Tas ir vienkārši, pateicoties sociālajiem tīkliem, kā arī mārketinga rīkiem, tiek uzzīmēts produkta mērķauditorijas "portrets". Ja tirgojat auto ķīmijas preces vai motoreļļas Latvijā, droši vien esat ievērojuši. Ka pēdējo 10 gadu laikā sieviešu automašīnu īpašnieku skaits ir pieaudzis. Sieviete - auto īpašniece ir gatava tērēt vairāk par sava auto "aprūpes" līdzekļiem nekā vidusmēra vīrietis. Ir svarīgi saprast automašīnas izmaksas un citu pārvietošanās līdzekļu pieejamību. Daudzas aptaujas, pirkumu vēstures, sociālo mediju lapas ir zināšanu avots, kas veicina jūsu pārdošanas apjomu. Ja potenciālais pircējs jūsu vietnē redz preci, kuru viņš meklēja tiešsaistē, un izlasa ieteikumu “Viņi pērk arī ar šo preci” vai pārdošanas shēmu 1 +1 (kad papildus precei tiek piegādāts otrs produkts un abas tiek pārdotas komplektā ar samazinātām izmaksām) iegādes iespējamība palielinās. Lai apkopotu un apstrādātu informāciju par savu mērķauditoriju, papildus vietnei būs nepieciešama arī CRM sistēma. Tā ļaus mārketinga speciālistam izveidot unikālu pārdošanas piedāvājumu un palielināt vidējo pārdošanas čeku, kā arī novirzīt darījumus līdz samaksai.
  2. Viena no galvenajām tendencēm pandēmijas gados ir tiešsaistes pārdošanas pieaugums B2B pārdošanas sektorā. Uzņēmumi, kuriem, tāpat kā parastajām privātpersonām, bija ierobežotas iespējas doties pēc nepieciešamajām precēm, devās uz “tīklu”, lai meklētu iespējas iegādāties preces kā juridiskas personas. Svarīgi. Lai jūsu vietnē būtu iespēja veikt pirkumu juridiskai personai. Iespēja izrakstīt pircējam rēķinu, organizēt personīgo kontu, lai pirkumu vēsture tiktu saglabāta, un pēc rēķina apmaksas, būtu iespēja rēķinu lejupielādēt. Ja organizējat pirkšanas shēmu, kurā jūsu darbinieka līdzdalība ir minimāla, jūs varat palielināt pirkumu skaitu. Vienkāršāk ir ievietot nepieciešamās preces grozā, izrakstīt rēķinu par apmaksu un norādīt piegādes adresi (vai piegādes veidu), tad biroja vadītāji, kas ir atbildīgi par pirkumiem, kļūs par jūsu pastāvīgajiem klientiem.
  3. Pēdējos gados pārdošanas % , izmantojot marketplace, ir vairāk nekā dubultojies. Mēs jau esam detalizēti runājuši atsevišķā rakstā par to, kā marketplace "tver" tirgu. Ir svarīgi, lai jūsu vietne būtu reprezentabls jūsu produktu skatlogs. Fotoattēlam, aprakstam un nosaukumam jāsakrīt. Daudzi tirgus vietu pircēji apmeklē pārdevēja mājaslapas, lai pārliecinātos, ka pārdevējs ir uzticams, viņam vietnē ir sava uzņēmuma vēsture, viņam ir adrese un viņš varēs būt tieši atbildīgs pircējam par preču kvalitāti.
  4. Videi draudzīgi produkti, kas tiek pārdoti vietnē. Ņemot vērā vides draudzīguma jautājuma aktualitāti, preču marķēšana vietnē būs priekšrocība salīdzinājumā ar konkurentiem. Ja preču katalogā “Eko produkti” izveidosi veselu sadaļu, ievietosi vietnē informāciju par to, kā strādā ar videi draudzīgu iepakojumu vai neizmanto plastmasu kā iepakojumu, tad jūsu pozīcijas nostiprināsies.
  5. Tehnoloģiju vizualizācija un pielietošana. Saskaņā ar aptauju, kas veikta ASV iedzīvotāju vidū, 60% aptaujāto izmanto balss meklēšanu vietnē. Preču meklēšana vietnē pēc attēla ir viens no prioritārākajiem produktu meklēšanas veidiem marketplace. 40% aptaujāto atzīmēja, ka viņi, visticamāk, iegādāsies dārgāku produktu, ja varēs to pārbaudīt, izmantojot virtuālo realitāti. Ja jūsu uzņēmums nodarbojas ar pakalpojumu sniegšanu projektēšanas, remonta jomā vai pārdodat mēbeles, tad jums pietiks izveidot virtuālo konstruktoru vietnē, lai palielinātu potenciālo pircēju pieprasījumu skaitu. Ļaujiet klientam vizualizēt, kā izskatīsies viņa jaunais grīdas segums vai kā virtuves komplekts izskatīsies viņa virtuvē. Iespēja vizualizēt to vai citu guļamistabas dizainu ir papildu iespēja piesaistīt dizainerus darbam ar jums. Ja pārdodat riepas un diskus, tad radiet iespēju vizualizēt, kā tas vai cits produkts izskatīsies uz konkrēta auto modeļa. Izgatavojamība un moderno tehnoloģiju izmantošana pateiks jūsu auditorijai, ka jūs nestāvat uz vietas, bet attīstāties. Ja uzņēmums ir gatavs ieguldīt resursus savā mājaslapā, tad rīt tas netiks slēgts, un tas ir papildu bonuss uzņēmuma kopējam iespaidam.

Mūsdienu vietņu veidošanas platformām ir unikāla struktūra. Daudzos gadījumos izstrādātāji jau ir ņēmuši vērā visas iepriekš minētās tendences, veidojot vietņu veidnes. Bieži vien darbiniekiem, kas veido mājas lapu, ir jāpielāgojas Klienta specifikai un jācenšas panākt, lai vietne atspoguļotu uzņēmuma raksturu.

Web-studija Onetec, tā ir speciālistu komanda ar pieredzi klienta drosmīgāko ideju īstenošanā. Mums ir pieredze vienkāršu vizītkaršu vietņu un tiešsaistes iepirkšanās vietņu izveidē, kas palīdz mūsu klientiem atrast savu pircēju tirgū. Ar mūsu projektiem varat iepazīties mūsu mājaslapas sadaļā "Portfolio". Mēs ar prieku jums palīdzēsim:

  1. Definēt jūsu vietnes koncepciju un dizainu.
  2. Izveidot ērtu interneta veikalu vai informatīvu vizītkaršu vietni.
  3. Saistīt savu vietni un programmu grāmatvedībai (grāmatvedība, tirdzniecība, noliktava).
  4. Jūsu vietnes SEO reklamēšanā.
  5. Atrast kļūdas un sniegt ieteikumus par esošās vietnes darbību.