Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Iepirkumi ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem jebkura uzņēmuma darbā. Uzņēmumos, kur preces netiek ražotas pašu spēkiem, pirkšana ir vitāli svarīga darbība. Peļņa veidosies no tā, par kādu cenu, kādos termiņos tika iegādātas noteiktas preces.

Izcelsim svarīgākos Iepirkumu apakšsistēmas rīkus, kas noderēs Jūsu biznesam. Sāksim ar faktu, ka ne katrs klients jūsu datu bāzē ir jūsu piegādātājs, bet ERP 2 ļauj klienta kartē atzīmēt lodziņu pret lauku "piegādātājs". Šķiet, ka tas ir sīkums? Bet no otras puses, sistēma saprot, ka līgums ar šo klientu paredz attiecību scenāriju, kurā tu esi klients un tev būs jāmaksā rēķini.

Visas preču saņemšanas no piegādātājiem tiek dokumentētas Preču un pakalpojumu iegādes dokumentā. Ja jūs regulāri pērkat preces no piegādātāja, iespējams, jums ir šī partnera cenrādis. To var ielādēt programmā un izveidot partneru nomenklatūru ar cenām un artikuliem. Turklāt tiek konfigurēta atbilstība starp partnera nomenklatūru un jūsu nomenklatūru. Šis parocīgais rīks ietaupīs laiku tiem, kas iesaistīti iepirkumā. Netērējot laiku un pūles, šis darbinieks izdomās dažādu piegādātāju preces nosaukumu un varēs salīdzināt cenas līdzīgiem produktiem. Pateicoties analītiskajam mārketinga blokam, sistēma ļauj fiksēt konkurentu cenas elastīgai cenu noteikšanai. Ja vēlaties tirgū izteikt unikālus tirdzniecības piedāvājumus, noteikti apkoposiet konkurentu cenu piedāvājumus, un sistēma ļaus jums izveidot piedāvājumu saviem klientiem, pamatojoties uz konkurentu cenām. Mēs visi vismaz vienu reizi redzējām šādu sludinājumu “Atradīsiet lētāk? Mēs atmaksāsim starpību." Parasti mārketinga speciālisti drosmīgi ievieto šādus saukļus baneros, tikai pamatojoties uz zināšanām par konkurentu cenām.

Pasūtījumus piegādātājiem programmā var veidot uz pirkuma līguma pamata (tas ir līgums ar darījuma partnera piegādātāju), uz klienta pasūtījuma, uz darījuma pamata. Darījums ir dokuments ERP 2, kas norāda pārdotās produkcijas apjomu, piegādes termiņus klientam, piegādes laiku un pat maksājumu grafiku, ja pārdošana notiek pa daļām.

Pēc tam izvēlieties, kurš maksājuma noteikums tiks piemērots pasūtījumam. Iespējamie varianti: priekšapmaksa (avansa maksājums), pēcapmaksa, dalīts maksājums \ kredīts.

Dokumenta statuss ļaus kontrolēt pasūtījumu izpildi. Un pasūtījumu atcelšanas gadījumā varat norādīt iemeslu un izveidot ziņojumu par pasūtījumu atcelšanas iemesliem.

No programmas var izdrukāt pilnvaru veidlapas preču saņemšanai, naudas saņemšanai. Ir iebūvēts izsniegtas pilnvaras izsekošanas rīks, kas ļauj veikt lielapjoma atsaukšanu un statusa izmaiņas, piemēram, "lietots" vai "beidzies derīguma termiņš".

Programmā ir izveidota īpaša darba vieta pavadzīmju sagatavošanai. Pēc noklusējuma darba vietā tiek parādīti visi pasūtījumi piegādātājiem, kuriem vēl nav izveidota preču ienākšana. Ērtās ikonas ļauj atšķirt pasūtījumus divos veidos: tie, kuriem jau ir rēķini, bet ne visas preces tika pieņemtas noliktavā, un tie pasūtījumi, kuriem vispār nebija piegādes.

Ja strādājat ar precēm, kuras mēra nevis gabalos, bet kilogramos vai tonnās, tad programmā, nosūtot vai saņemot preces, var piešķirt pieļaujamo novirzes vērtību. Piemēram, cukura vai miltu maisiņā var būt nedaudz vairāk, nekā rakstīts, un to var uzskatīt par normu.

Pieņemot preces, Jūs varat reģistrēt preču neatbilstības aktu sistēmā. Akts būs pamats pārpalikuma kapitalizācijai vai iztrūkuma norakstīšanai. Ir arī visi nepieciešamie instrumenti preču atgriešanai piegādātājam, nepieciešamās drukas veidlapas latviešu valodā.

Papildus galvenajai funkcionalitātei ir īpaši papildināta klientu vajadzībām:

·         Atgriežamā iepakojuma uzskaite. Programma ļauj izsekot visiem konteineriem, kuros produkti tiek nosūtīti klientam. Konteinerus var pārdot klientam, izīrēt vai pārvietot uz pagaidu noliktavu, savukārt īpašā pārskatā ir parādīti visi konteineri, kas klientam ir jāatdod vai citādi jāizpērk.

·         Pieņemšana glabāšanā. Ja jūsu noliktavas iespējas ļauj uzglabāt preces, kas jau ir pārdotas klientam, bet nav nosūtītas uz viņa noliktavu, tad jūs varat pārdot klientam preču uzglabāšanas pakalpojumu jūsu noliktavā. Programma automātiski aprēķinās šādas krātuves izmaksas pēc noteiktas likmes. Var arī noformēt dokumentus: pieņemšanu glabāšanā un preču izsniegšanu no noliktavas.

·         Pieņemšana komisijā un komisijas preču pārdošana. Šāda veida tirdzniecība bieži sastopama ķīmiskajā rūpniecībā vai degvielas tirdzniecības tirgū Latvijā. Preces tiek uzglabātas Jūsu noliktavā, bet Jūs maksājat piegādātājam tikai par pārdotās produkcijas apjomu.

Ja Jūs ieinteresēja dotās programmas funkcionāls vai vēlaties saņemt papildus konsultāciju par programmas iespējām, atstājiet pieprasījumu mūsu mājaslapā. Mēs Jums obligāti pārzvanīsim!