Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Noliktava 1C ERP2 ir viena no galvenajām programmas apakšsistēmām, ko var izmantot dažādiem mērķiem.
Kuri uzņēmumi būs ieinteresēti izmantot šo apakšsistēmu? Tirdzniecības uzņēmumi, kuriem ir galvenā noliktava un mazumtirdzniecības veikalu noliktavas. Ražošanas uzņēmumi, kuriem ir materiālu, gatavās produkcijas noliktava un ražošanas cehu noliktavas. Uzņēmumi, kuriem ir liela noliktava ar speciālām zonām (pieņemšana, nosūtīšana, uzglabāšana) un uzņēmumi, kas sniedz "drošas uzglabāšanas" pakalpojumu.
Sistēma ļauj veikt uzskaiti par vairākām noliktavām vienlaikus un izsekot visām darbībām ar materiāliem un precēm. Varēsiet redzēt, kad un uz kuru noliktavu veikta pieņemšana, kur pēc tam pārvestas preces vai materiāls un cik lielā mērā, kādi materiāli no kuras noliktavas izmantoti ražošanā (vai komplekta komplektācijā).
Ja jūsu organizācijas noliktava ir sadalīta zonās vai šūnās, varat to atspoguļot programmas noliktavas iestatījumos. Kāpēc to darīt? Programmā ir iebūvēts mehānisms preču novietošanai noliktavās preču pieņemšanas vai nosūtīšanas operāciju laikā. Piemēram, noliktavā tika saņemta preču partija ar derīguma termiņu līdz mēneša beigām, bet nedēļu vēlāk pienāca cita preču partija ar derīguma termiņu līdz nākamā mēneša beigām. Programma fiksē derīguma termiņus un kurā zonā (šūnā) preces tika novietotas. Kad radīsies nepieciešamība preces norakstīt, programma automātiski norādīs, no kuras šūnas tā ir jāizņem, jo partijas derīguma termiņš beidzas agrāk. 
Noliktavā varat izvēlēties uzglabāšanas vietas. Uzglabāšanas zona ir noliktavas šūnu kopums, ko vieno preču uzglabāšanas nosacījumi. Ja jūsu noliktavā ir specializēta uzglabāšanas zona, piemēram, zona ar saldēšanas iekārtām vai otrādi, zona ar noteiktu gaisa mitrumu, visas šīs opcijas varat norādīt noliktavas iestatījumos.

Noliktavas organizācijas pasūtījumu shēmas izmantošana. 

Kas ir pasūtījuma shēma? Dokumentu saņemšana un nosūtīšana tiek veikta pēc pasūtījuma shēmas, ne tikai pēc rēķinu dokumentiem, kas parasti tiek ņemti vērā grāmatvedībā, bet arī pēc pasūtījumiem: ienākošie un izejošie pasūtījumi. Pasūtījumus sistēmā ievada noliktavas darbinieki vai nu manuāli, vai izmantojot mobilās ierīces. Veidojot pasūtījumu, mēs attēlojam faktisko produkcijas vienību skaitu, kas var atšķirties no finanšu dokumentiem. Šī darba metode ļauj savlaicīgi atrast atšķirības un dokumentēt tās.
Pasūtījumu shēmas izmantošana noliktavā ir arī instruments pašreizējo atlikumu kontrolei. Sistēma ņems vērā visas kustības, sūtījumus un kvītis un nebūs jāgaida, kad datu bāzē parādīsies visi dokumenti, kurus grāmatvedība parasti ievada.

Preču inventarizācija.

Ja atceraties laikus, kad noliktava bija slēgta inventarizācijas veikšanai un visas ar noliktavu saistītās darbības tika pārtrauktas, tad būsiet patīkami pārsteigti, uzzinot, ka šāda darba shēma ir pagātnē. Nav nepieciešams slēgt visu noliktavu, lai veiktu inventarizāciju. To var veikt gan visā noliktavā, gan atsevišķā plauktā, ja ir adrešu krātuve.
Inventarizācijas veikšana, izmantojot mobilās ierīces, paātrina procesu. Veidojot dokumentu "Preču pārrēķins", programma sagatavos atlikumu sarakstu noliktavā\šūna\plaukts\stalaža. Darbinieks var nolasīt preču svītrkodus vai manuāli ievadīt preču daudzumu. Pamatojoties uz pārrēķina rezultātiem, varat vai nu norakstīt trūkstošo, vai arī kapitalizēt pārpalikumu. Dokumentu struktūrā tiks atspoguļots, ka pamats norakstīšanai \ grāmatošanai bija preču pārrēķins.

Pilns dokumentu saraksts programmā 1C ERP 2, lai parādītu noliktavas darbības organizācijā:
Preču pārvietošana, preču kustība starp viena uzņēmuma filiālēm, preču nosūtīšana, preču pārvietošana, demontāža komponentēs, montāža no komponentiem.

Būtiska noliktavas sistēmas priekšrocība ir iebūvētā iespēja precizēt preču piegādes nosacījumus un pieņemt preces glabāšanā. 

Programmā var norādīt preču piegādes veidus: Saņemšana, piegāde ar savu transportu, piegāde ar trešās puses darbuzņēmēju. Visas piegādes no noliktavas var dokumentēt ar dokumentu “transportēšanas uzdevumu noformēšana”. Tas var atspoguļot saņēmēja adreses, kontaktus un norādīt transportlīdzekli, kas pārvadās kravu.

Atbildīgais uzglabāšanas modulis ļauj pieņemt preces uzglabāšanā, noformēt preču pieņemšanas aktu un pēc glabāšanas termiņa beigām izrakstīt klientam rēķinu par noliktavas pakalpojumiem. Pēc pieprasījuma varam pilnveidot dažādu kategoriju preču uzglabāšanas izmaksu aprēķināšanas mehānismu, piemēram, ja strādājat ar akcīzes precēm.

Programmā ir pieejams pārskats "Izziņa par partijām noliktavās". Izmantojot pārskatu, varat analizēt preču kustību.

Sūtīšanai pieejamo atlikumu, ņemot vērā rezerves, varat apskatīt pārskatā “Preču atlikumi un pieejamība”.

Ja jums ir papildu jautājumi vai vēlaties redzēt programmu, noteikti atstājiet demonstrācijas pieprasījumu. Mēs individuāli pieejam katram klientam un veicam iespēju demonstrāciju, pamatojoties uz jūsu pieprasījumiem un vajadzībām.