Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

ERP funkcionāls pārdošanas procesa organizēšanas, pārdošanas rezultātu izsekošanas un pārdošanas līmeņa prognozēšanas ziņā ir ļoti bagāta. Nevienā no programmām, kas šobrīd tiek izmantotas Latvijā, nav tik daudz noderīgu rīku. Apskatīsim tuvāk, ko programmatūras produkts mums piedāvā jaunu un interesantu.
Tāpat kā lielākajā daļā programmu, vairāk nekā 70% iestatījumu ir jāveic pašā brauciena sākumā, lai vēlāk ikviens varētu ērti strādāt. Jums pašam jādefinē šādi parametri:
Vai mūsu uzņēmums izmantos bāzes segmentācijas noteikumus. Tas ir, vai mēs no saviem klientiem izceļam sev grupas, kurās galvenā sadalījuma pazīme var būt atšķirīga. Galvenie mazumtirdzniecības parametri: pirkumu apjoms (liels, mazs), pirkumu biežums (pastāvīgs klients, vienreizējs pirkums), ģeogrāfiskais parametrs (pēc reģiona), marginalitāte (mēs aprēķinām, cik nopirkām, cik daudz, cik bieži). Ja segmenti ir izcelti, tad var izstrādāt pārdošanas līgumus katram segmentam.
• Vai tiks izmantota klientu lojalitātes sistēma (bonusi, atlaides). Visa atlaižu sistēma var tikt piešķirta individuālam klientam, klientu grupai vai būt kopēja visām izpārdošanām. Piemēram, mēs ieviešam noteikumu, ka vienreizējam pirkumam virs noteiktas summas vai apjoma tiek piešķirta noteiktas summas atlaide. Vai arī atlaide tiek piešķirta tikai pēc 10 pirkumiem un noteikta apjoma. Uzsveru, ka tā ir tipiska programmas funkcionalitāte, un 99% gadījumu klients ir apmierināts ar šīm iespējām, un var iztikt bez programmas modifikācijām.
• Kredītlimita esamība/neesamība, priekšapmaksa/pēcapmaksa. Ja esat pats noteicis, ka preces klientiem, kuri iegādājas preces pirmo reizi, nosūtīsiet tikai pēc apmaksas (priekšapmaksas), tad programmā var reģistrēt attiecīgo pārdošanas noteikumu. Ja klients ir iztērējis kredītlimitu, un parāds ir lielāks par 30 dienām, programma to var pārcelt uz stoplistu, un neviens no darbiniekiem nevarēs noorganizēt preču nosūtīšanu, izrakstīt rēķinu līdz klienta parādu apmaksai.
• Ja ir vairākas noliktavas, no kuras noliktavas preces tiks nosūtītas, atkarībā no klienta noliktavas adreses. Ir iespējams noteikt, no kuras noliktavas būs ērtāk nosūtīt preces loģistikas un piegādes ātruma ziņā. Piemēram, jums ir vairākas noliktavas Rīgā, Saldū un Daugavpilī. Jūsu klientam ir noliktava Ventspilī. No loģistikas un piegādes ātruma viedokļa preces viņam būs ērtāk nosūtīt no Saldus, nevis no Rīgas.
• Līgumu pieejamība regulāriem sūtījumiem. Ļoti ērti ir lietot regularitātes zīmi, ja esat noslēdzis ar klientu līgumu uz 12 mēnešiem, saskaņā ar kuru apņematies preces nosūtīt reizi mēnesī, nevis vienu reizi uz visu gadu. Tas jo īpaši attiecas uz gadījumiem, kad tirgojaties ar pārtiku un precēm, kas ātri bojājas. Veidojot pārdošanas noteikumu līgumu, varat norādīt sūtījuma summu, periodu un biežumu.

Pārdošanas ķēde programmā.

Katrā uzņēmumā tirdzniecības ķēdes izveide var būt individuāla. Klasiskā ķēde sistēmā ir šāda:
1. Komerciāls piedāvājums. Dokumentā "Komercpiedāvājums" ir sniegta informācija par nomenklatūras pozīcijām, cenām, daudzumu. Atlaides var nodrošināt, ja klientam ir noslēgts pārdošanas līgums. Ir iespējams atspoguļot piegādes noteikumus (pašpiegāde, piegāde ar kurjeru, piegāde saviem spēkiem). Papildus informācija klientam.
2. Klienta pasūtījums + priekšapmaksas rēķins. Pasūtījuma dokuments var būt par pamatu preču nosūtīšanai noliktavā, ja tas ir pieejams pietiekamā daudzumā noliktavā. Ja daudzums nav pietiekams, tad tiks izsniegta preču rezerve. Dokumentam ir vairāki statusi, taču statusu skaits var tikt pievienots, un to nozīme katram uzņēmumam var būt atšķirīga. Pasūtījumu var noformēt uz komercpiedāvājuma pamata, uz darījuma pamata ar klientu (regulārie sūtījumi noteiktā laika posmā), uz norīkojuma tirdzniecības pārstāvim
3. Preču un pakalpojumu pārdošana. Dokuments tiek veidots uz Klienta Pasūtījuma pamata un reģistrē preču izvešanas no noliktavas faktu un nodošanu klientam. 

Mazumtirdzniecība programmā.

Programmai var pieslēgt kasi un atspoguļot mazumtirdzniecību programmā Kasiera darbavietā (KDV). Ir iespējams organizēt vairāku mazumtirdzniecības vietu darbu ar mazumtirdzniecības pārskatu apkopošanu vienā datubāzē. 
Interfeisu KDV var konfigurēt atsevišķi. Tas attiecas uz pogu pievienošanu darba vietai ar funkcijām, kas ir personiski ērtas jūsu darbiniekiem. 

Preču pārvietošanu uz mazumtirdzniecības vietu var veikt, izmantojot vairākus dokumentus, no kuriem izvēlēties:
• Preču saņemšana no piegādātāja līdz tirdzniecības vietai (dokuments par preču un pakalpojumu iegādi);
• Preču pārvietošana uz tirdzniecības laukumu (preču pārvietošana).

ERP ir iespējams noformēt preču atgriešanu un izsniegt atgriešanas kvīti. KDV ir pat īpaša poga "atgriezties".

Lojalitātes sistēma.

Programma atbalsta šādus dokumentu veidus: dāvanu kartes un prēmijas.
Dāvanu sertifikātu parametri, kurus var fiksēt dokumentā:
Denominācija
Valūta
Derīgums
Dāvanu karti var anulēt, un jūs varat izsniegt naudas atmaksu par dāvanu karti.
Bonusi. Atlīdzības punktus var izmantot preču un pakalpojumu iegādei. Noteikumi bonusa punktu uzkrāšanai ir noteikti atlaižu sadaļā un tos var mainīt vai papildināt.

Pārdošana caur “Marketplace”

Tirdzniecības platformas jeb “Marketplace” ir augošs mazumtirdzniecības kanāls. Sistēma ļauj izveidot apmaiņu ar platformām, un Onetec darbinieki ir gatavi Jums piedāvāt pabeigtu sinhronizāciju ar tādām tirdzniecības platformām kā Amazon, Ebay, 220 LV. Vairāk par to, kā darbojas mūsu sinhronizācija, varat izlasīt Onetec Moduļu sadaļā vai uzzināt sīkāk pie mūsu uzņēmuma speciālistiem.

Aģentūru (komisijas) pakalpojumi.

Viena no ERP priekšrocībām ir iespēja atspoguļot komisijas pārdošanas apjomu.
Veidojot darījuma partnera karti, varat norādīt, ka viņš ir aģents, un ar viņu var noslēgt aģentūras pakalpojumu līgumu.
Atkarībā no tā, vai esat aģents vai aģenta piegādātājs, varat izveidot atskaites:
• Ziņojums par komisiju starp organizācijām (ja pakalpojuma sniedzēja paša organizācija ir cita jūsu juridiskā persona)
• Ziņojums nosūtītājam par pārdošanu (ja pakalpojumu sniedzējs ir trešās puses organizācija)
• Ziņot komitentam par pirkumiem (paziņot komitentam par preču iegādi viņam).
Jūs varat nodot preces pārdošanai aģentam, pieņemt no viņa atgriešanas, veikt pārskaitījumus un pasūtījumus piegādātājam tieši aģenta pakļautībā.

Apakšsistēma "Pārdošana" ERP var būt preču apgrozījuma uzskaites sistēmas "kodols" uzņēmumos, kuros ir izveidotas daudzas mazumtirdzniecības vietas. Jūs varat instalēt produktu 1C Mazumtirdzniecība un iestatīt datu apmaiņu ar ERP. 
Ja Jūs ieinteresēja kāds produkts un apakšsistēma "Pārdošana" šķiet piemērota Jūsu biznesam, varat atstāt pieprasījumu un mūsu speciālists sazināsies, lai sniegtu padomu vai veiktu sistēmas iespēju demonstrāciju. 
Mums ir elastīga pieeja produktu demonstrēšanas procesam. Mēs rūpīgi noskaidrojam Jums, Jūsu biznesam nepieciešamo funkcionalitāti un cenšamies nepārslogot ar informāciju, bet parādīt un pastāstīt tikai to, kas ir nepieciešams un kas Jūs interesē.