Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

ERP - Enterprise resource planning burtiskā tulkojumā resursu plānošanā. No finanšu, ražošanas, darbinieku darba, pirkumu un maksājumu plānošanas veidojas uzņēmuma vadības stratēģija. Šīs stratēģijas atsevišķās sastāvdaļas var salīdzināt ar ķieģeļiem, no kuriem veidojas ēka. Svarīgi, lai šiem ķieģeļiem būtu noteikta struktūra, izmērs, lai ēka izrādītos funkcionāla un skaista. 
Kad uzņēmums sasniedz jaunu attīstības līmeni, ir svarīgi, lai instrumenti atbilstu uzdevumiem. Ir nepieciešama uzticama infrastruktūra. Parasti uzņēmumi iegādājas lielas biroja telpas, uzlabo datorus, serveri, paplašina ražošanas iespējas, taču svarīgi, lai arī Jūsu grāmatvedības programmatūrā būtu visi nepieciešamie rīki vajadzību apmierināšanai. 
Bet kā izvēlēties tieši to programmu, kas derēs gan grāmatvedim, gan veikala pārzinim, gan tirdzniecības nodaļas vadītājam? 
Vai ir tāda programma, kas ļauj plānot, kontrolēt, analizēt? Mēs noteikti zinām, ka šāda programma pastāv! 
Produkts ERP 2. Uzņēmuma vadība ir izstrādāta, lai automatizētu vidējos un lielos uzņēmumus. Programmai ir vairākas priekšrocības:
1. Tam ir programmu Grāmatvedība Latvijai un Tirdzniecības vadība lietotājiem pazīstams interfeiss. 
2. Pašas licences un programmas ieviešanas izmaksas ir vidēji par 50-60% zemākas nekā konkurentiem. Jūs iegādājaties licenci kā īpašumu un varat paplašināt lietotāju skaitu, vienkārši iegādājoties licences darba vietām.  Ja jums pieder 1C programmatūras produkti, varat rēķināties ar atlaidi.
3. Programma atbalsta grāmatvedībai ierastos pakalpojumus, piemēram, sinhronizāciju ar Lursoft datu bāzi, maksājumu ielādi/lejuplādi. Programmā var ielādēt informāciju no Excel un augšupielādēt informāciju Excel.
4. Tādu apakšsistēmu kā "ražošana", "budžetēšana", "galveno darbības rādītāju uzraudzība" klātbūtne padara sistēmu unikālu Baltijas valstu tirgū.

Programmatūras produkta ieviešanā piedalās sertificēti darbinieki.  Viņu prasmes un zināšanas apliecina izstrādātāju sertifikāti. Šo darbinieku izmantotās ieviešanas tehnoloģijas atšķiras no ierastajām. Mēs neaprobežojamies ar programmas instalēšanu un darbinieku apmācību. Mēs izšķiram trīs šī procesa posmus: 
1. Apsekošana. Šajā posmā mēs apkopojam datus par Jūsu darba procesiem.  
Par grūtībām, ar kurām Jūs saskaraties. Mēs sazināmies ar gala lietotājiem, lai, ieviešot programmu, ņemtu vērā viņu viedokli. Rezultāts ir dokumenti: biznesa procesu apraksts (aprakstam no divām pozīcijām: kā ir tagad (as is?) un kā tam jābūt (to be). Otrs dokuments ir īstenošanas plāns jeb projekta ceļvedis. 
2. Modelēšana un uzlabojumu izveide, papildu uzstādījumi, kas tika noteikti pirmajā posmā tādā apjomā, kāds nepieciešams nodošanai komercdarbībā. Šajā posmā notiek galvenais darbs pie programmēšanas, testēšanas un izmēģinājuma darbības uzsākšanas. 
3. Rūpnieciskās darbības uzsākšana. Mēs apmācām darbiniekus darbam sistēmā. Nododam datus (bilances un direktorijas, savstarpējos norēķinus), lai uzsāktu grāmatvedības darbu. Atbalsta līnijas konsultanti tiek pieslēgti darbam un atbalsta process tiek uzsākts jautājumu-atbilžu režīmā.  Programma satur plašu funkcionalitāti, tāpēc mēs vēlamies lielu uzmanību pievērst katrai apakšsistēmai. Par katru apakšsistēmu mēs publicēsim atsevišķu ziņu. 
Ja Jums ir kādi jautājumi vai vēlaties saprast, vai šī programma Jums ir piemērota, varat atstāt mums pieprasījumu un programmas eksperts ar Jums sazināsies! 
Novadīsim demonstrāciju attālinātā vai klātienes formātā pēc Jūsu ieskatiem.