Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Bitrix24. Pārdošanas automatizācija.

CRM-6-autosales.jpg

Ja jūsu uzņēmumā tiek izmantota procesa pieeja un tiek regulēta jūsu tirdzniecība un komunikācija ar potenciālo klientu vai klientu, kurš veicis pirkumu, tad ļaujiet CRM sistēmai atvieglot un ērtāk pārvaldīt vadītāju darbu.

CRM iebūvētie roboti automatizēs tās darbības, par kurām darbinieks var vienkārši aizmirst vai kuras var uzticēt sistēmai. Piemēram, ja vietne ir savienota ar CRM sistēmu un potenciālais klients ir veicis pakalpojuma vai preces pasūtījumu, sistēma viņam automātiski nosūtīs e-pastu ar preču un pakalpojumu sarakstu, lai klients varētu zināt, ka viņa pasūtījums ir saņemts.

Ja pārdošanas nodaļas vadītājs saskaras ar uzdevumu pieņemt darbā jaunus darbiniekus un palīdzēt viņiem izveidot savu klientu bāzi, Bitrix 24 veiks daļu no uzdevumiem vadītāja vietā. Jūs varat slēgt visu Lidu plūsmu vienam darbiniekam - iesācējam, programmā norādiet, ka izpildes laiks ir 15-30 minūtes (vai vairāk). Ja Lids nav noformēts, tad klienta kartē atbildīgā persona automātiski mainīsies uz citu jaunpienācēju. Un tas viss bez vadītāja līdzdalības.

Ja jūs veicat projekta aktivitātes, un noteiktā projekta posmā ir nepieciešams saņemt nodaļas vai atsevišķa darbinieka saskaņojumu, sistēma automātiski informēs šo nodaļu vai darbinieku par nepieciešamību apstiprināt dokumentu. Jūs varat izsekot apstiprināšanas procesu reāllaikā. Vairs nav jāzvana kolēģiem un jālūdz, lai viņi apstiprina dokumentu.

Vienkāršā procesa veidotājā varat norādīt tos, kuri ir atbildīgi par darbībām, izveidot notikumu ķēdi un rakstīt "trigerus" — notikumus, kas nozīmē, ka process virzās uz priekšu vai sper soli atpakaļ.

Ja jūsu procesos ir skaidra sākotnējās pārdošanas procedūra, tad to var konfigurēt programmā. Piemēram, pēc sākotnējās sarunas ar potenciālo klientu viņam jānosūta Komercpiedāvājums. Uzdevums automātiski pāries uz piedāvājuma nosūtīšanas stadiju pēc tam, kad vadītājs piezvanīja no Bitrix 24. Vai arī pabeidza tērzēšanu sociālajos tīklos. Pēc piedāvājuma nosūtīšanas, nākamajā dienā tiks ģenerēts atgādinājums par zvanu. Pēc saziņas par komerciālo piedāvājumu, uzdevums automātiski pāries uz rēķina ģenerēšanas stadiju. Un tad tas atgādinās klientam par nepieciešamību saņemt maksājumu. Protams, jebkurā laikā varat manuāli mainīt posmu vai pāriet uz nākamo posmu, piemēram, apejot sarunas posmu pēc klienta ieskatiem pēc piedāvājuma nosūtīšanas.

Īpaši noderīgi var būt roboti, kas veic regulārus procesus. Ja sniedzat pakalpojumus, par kuriem jāmaksā katru mēnesi, tad pēc līguma parakstīšanas Bitrix 24 process automātiski ģenerēs rēķinus par līguma darbības laiku un automātiski nosūtīs tos klientam pa e-pastu vai jebkurā citā veidā.

Ir jautājumi?

Uzraksti mums!

Аtgriezieties