noteikt pārdošanas noteikumus individuāli klientam vai tipiski klientu segmentiem;
izsniegt komerciālus piedāvājumus klientiem;
atspoguļot klientu vajadzības pēc precēm vai pakalpojumiem;
atspoguļot preču izsniegšanu klientam;
organizēt preču piegādi ar nolīgto vai savu transportu, ieskaitot atgriežamo taru;
noformēt realizācijas korekciju;
noformēt preču atgriešanu no klienta.
Darba nosacījumi ar klientiem
Lai reģistrētu tipiskus pārdošanas noteikumus partneru segmentiem (vairumtirdzniecības klienti, izplatītāji, veikalu tīkli u. c.), tiek izmantoti tipveida līgumi ar klientiem, kas ļauj noteikt:
cenu nosacījumus (cenas un atlaides);
finansiālos nosacījumus (valūta, grafiks, maksājuma veids, norēķinu kārtība);
citus nosacījumus (organizācija, klientu segments, nomenklatūras segments u. c.).
Galvenais mērķis — automātiska šo noteikumu ievērošanas kontrole pārdošanas laikā. Tipveida līgumu pārvaldība notiek ar attiecīgo statusu palīdzību.
Programma kontrolē pārdošanas noteikumu ievērošanu: pārdošana ar atkāpi iespējama tikai ar vadītāja vai atbildīgās personas apstiprinājumu.
Līgumu saskaņošana notiek ar biznesa procesa "Klientu līgumu saskaņošana" palīdzību.
Klientu līgumi. Konkrēta juridiska dokumenta uzskaitei tiek izmantoti klientu līgumi. Uzskaite iespējama gan ar, gan bez tipveida pārdošanas noteikumiem. Līgums tiek slēgts starp organizāciju un kontrahentu. Līgumu pārvaldība notiek ar attiecīgo statusu palīdzību.
Atlaides
Iespējams piešķirt manuālas un automātiskas atlaides (uzcenojumus), piemērojamas gan vairumtirdzniecībā, gan mazumtirdzniecībā.
Atlaides (uzcenojumu) var piešķirt:
konkrētam klientam (individuālā līgumā) vai klientu grupai (tipveida līgumā);
uzrādot lojalitātes karti;
veicot pārdošanu no konkrētas noliktavas (veikala);
atlaides var būt procentuālas vai summāras, kā arī bonusa veida (dāvana, prece papildus);
preču daudzuma atlaides — piemēram, pērkot četras kafijas kannas, piektā bez maksas;
dāvana — piemēram, pērkot noteiktu daudzumu preču, tiek piešķirta cita prece kā dāvana;
dažādas kombinētas atlaižu (uzcenojumu) piemērošanas iespējas:
minimums — tiek izvēlēta mazākā atlaide grupā;
maksimums — tiek izvēlēta lielākā atlaide grupā;
saskaitīšana — atlaižu vērtības tiek saskaitītas;
reizināšana — atlaižu piemērošana pēc kārtas;
aizstāšana — darbojas tikai augstākās prioritātes atlaide.
Komerciālais piedāvājums klientam
Dokuments “Komerciālais piedāvājums klientam” ļauj reģistrēt klientam piedāvājumu ar visiem noteikumiem, saskaņotiem atbilstoši tipveida vai individuālam līgumam.
Klientu pasūtījumu pārvaldība
Dokuments “Klienta pasūtījums” ļauj:
piemērot atlaides (uzcenojumus);
noteikt preču nodrošināšanas variantu;
rezervēt preces noliktavā;
kontrolēt preču pieejamību un piegādi;
plānot izsniegšanas datumu;
plānot maksājumu grafiku un kontrolēt parādu.
Klientu pašapkalpošanās
Pastāvīgajiem klientiem var piešķirt piekļuvi datu bāzei ar lietotājvārdu un paroli. Pieejamās darbības:
skatīt dokumentus (rēķinus, pārdošanas dokumentus, faktūras);
noformēt atgriešanu;
reģistrēt komisijā pārdotas preces;
reģistrēt un sekot prasībām;
veidot iepirkumu plānus;
skatīt maksājumu parādus.
Preču izsniegšana
Dokuments “Preču un pakalpojumu realizācija” ļauj:
noformēt pavadzīmi pēc izsniegšanas rīkojumiem;
noformēt izsniegšanas rīkojumus pēc vairākiem pasūtījumiem un klientiem;
kontrolēt uzskaites novirzes;
kontrolēt izsniegšanas un pavadzīmju statusu.
Preču izsniegšana var notikt pēc vairākiem pasūtījumiem no vairākām noliktavām.
Preču atgriešana no klienta
Iespējams atspoguļot šādas operācijas:
atgriešana ar pārrēķinu;
atgriešana no komisijas partnera — pirms vai pēc pārdošanas fakta reģistrācijas;
mazumtirdzniecības atgriešana pēc kases maiņas slēgšanas.
Preču piegāde
Preču piegādes organizēšanas iespējas:
pašizvešana — klients pats saņem preci no noliktavas;
piegāde klientam — mēs piegādājam preci klienta norādītajā adresē;
ar pārvadātāju — pārvadātājs piegādā preci klientam (ar vai bez mūsu transporta).
Mazumtirdzniecība
Programma atbalsta mazumtirdzniecību, tostarp:
tirdzniecības vietu reģistrēšana;
cenu un atlaižu piemērošana;
cenu zīmju un etiķešu drukāšana;
pārdošanas uzskaite caur autonomo kases aparātu;
kasiera darba vietas funkcionalitāte;
offline KKM pārdošana;
vairāku KKM izmantošana dažādos režīmos;
svari ar etiķešu druku (offline/online);
mazumtirdzniecības atgriešana;
pārdošanas analīze;
dāvanu karšu un lojalitātes programmu atbalsts.
Kasiera darba vietā iespējamas šādas operācijas:
kases maiņas atvēršana/slēgšana;
naudas iemaksa/izmaksa;
maksājuma pieņemšana;
čeka izsniegšana.
Lojalitātes programmas piešķir punktus klienta kartei, ko var izmantot kā maksāšanas līdzekli.
Dāvanu karte — dokuments, kas apliecina konkrētas naudas summas iemaksu un dod tiesības izmantot šo summu pirkumiem. Kasiera darba vietā iespējams gan pārdot, gan izmantot dāvanu kartes.
Mēs izmantojam savas un trešo personu sīkdatnes, lai nodrošinātu un uzlabotu tīmekļa vietnes darbību, sniegtu vietnes apmeklētājiem pielāgotu informāciju par mūsu uzņēmumu un pakalpojumiem, kurus sniedzam, analizētu vietnes apmeklējumu. Privātuma politika.