Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!


Pārdošanas vadībai ir pieejamas šādas iespējas:
Darba nosacījumi ar klientiem
Lai reģistrētu tipiskus pārdošanas noteikumus partneru segmentiem (vairumtirdzniecības klienti, izplatītāji, veikalu tīkli u. c.), tiek izmantoti tipveida līgumi ar klientiem, kas ļauj noteikt:

Galvenais mērķis — automātiska šo noteikumu ievērošanas kontrole pārdošanas laikā. Tipveida līgumu pārvaldība notiek ar attiecīgo statusu palīdzību.

Programma kontrolē pārdošanas noteikumu ievērošanu: pārdošana ar atkāpi iespējama tikai ar vadītāja vai atbildīgās personas apstiprinājumu.

Līgumu saskaņošana notiek ar biznesa procesa "Klientu līgumu saskaņošana" palīdzību.

Klientu līgumi. Konkrēta juridiska dokumenta uzskaitei tiek izmantoti klientu līgumi. Uzskaite iespējama gan ar, gan bez tipveida pārdošanas noteikumiem. Līgums tiek slēgts starp organizāciju un kontrahentu. Līgumu pārvaldība notiek ar attiecīgo statusu palīdzību.

Atlaides

Iespējams piešķirt manuālas un automātiskas atlaides (uzcenojumus), piemērojamas gan vairumtirdzniecībā, gan mazumtirdzniecībā.

Atlaides (uzcenojumu) var piešķirt:
Komerciālais piedāvājums klientam

Dokuments “Komerciālais piedāvājums klientam” ļauj reģistrēt klientam piedāvājumu ar visiem noteikumiem, saskaņotiem atbilstoši tipveida vai individuālam līgumam.

Klientu pasūtījumu pārvaldība
Dokuments “Klienta pasūtījums” ļauj:
Klientu pašapkalpošanās
Pastāvīgajiem klientiem var piešķirt piekļuvi datu bāzei ar lietotājvārdu un paroli. Pieejamās darbības:
Preču izsniegšana
Dokuments “Preču un pakalpojumu realizācija” ļauj:

Preču izsniegšana var notikt pēc vairākiem pasūtījumiem no vairākām noliktavām.

Preču atgriešana no klienta
Iespējams atspoguļot šādas operācijas:
Preču piegāde
Preču piegādes organizēšanas iespējas:
Mazumtirdzniecība
Programma atbalsta mazumtirdzniecību, tostarp: Kasiera darba vietā iespējamas šādas operācijas:

Lojalitātes programmas piešķir punktus klienta kartei, ko var izmantot kā maksāšanas līdzekli.

Dāvanu karte — dokuments, kas apliecina konkrētas naudas summas iemaksu un dod tiesības izmantot šo summu pirkumiem. Kasiera darba vietā iespējams gan pārdot, gan izmantot dāvanu kartes.

Ir jautājumi?

Rakstiet mums!

Аtgriezieties