Klientu attiecību pārvaldības (CRM) koncepcija ir balstīta uz nepārtrauktu datu vākšanu un padziļinātu analīzi par katru klientu, kas ietver šādus galvenos aspektus:
Klienta reakcija uz komerciālo piedāvājumu un viņa interese par piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem;
Klientu apmierinātības līmenis ar sniegto pakalpojumu un pakalpojuma kvalitāti;
Laika gaitā mainās klienta vēlmes un intereses, kas ļauj paredzēt viņa turpmākās vajadzības;
Klienta kopējais finansiālais ieguldījums uzņēmuma rentabilitātē un tā turpmāko pasūtījumu iespējamā rentabilitāte.
1C KA nodrošina visaptverošus rīkus, kas nodrošina efektīvu darbu ar klientiem visos mijiedarbības posmos. Starp galvenajām programmas funkcijām:
Kontaktu reģistrēšana ar jauniem partneriem klientu bāzes paplašināšanai, klientu un viņu kontaktpersonu kontaktinformācijas, kā arī mijiedarbības vēstures glabāšana ar viņiem;
Iepriekšējo pārdošanas procesu regulēšana, kas notikuši pirms pārdošanas dokumentu izsniegšanas;
notikumu plānošana, piemēram: e-pasti, zvani, sapulces un iespēja saņemt gaidāmos atgādinājumus;
pārdošanas procesa vadīšana, izmantojot biznesa procesu mehānismu (darījumus ar klientu);
Esošā darījumu portfeļa analīze un nākotnes darījumu plānošana gan ar esošajiem pircējiem, gan potenciālajiem klientiem;
Reģistrācija un ātra reaģēšana uz klientu sūdzībām un vēlmēm, kas palīdz paaugstināt apmierinātības un lojalitātes līmeni;
Vadītāju un klientu mijiedarbības efektivitātes novērtēšana un analīze, lai optimizētu pārdošanas nodaļas darbu.