Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atsauksmes man ir ļoti svarīgas. Lūdzu, atstājiet savus ieteikumus, komentārus vai piedāvājumus par mūsu darbu.

Iepirkumu vadība

Nomenklatūras kartīte

Nomenklatūras kartīte ietver pilnu informāciju par produktu, kas ir būtiska efektīvai krājumu pārvaldībai. Tā satur datus par piegādātāju, ražotāju, izcelsmes valsti, muitas kodu, mērvienībām, artikuliem un sērijas numuriem, kā arī svītrkodiem. Papildu tam kartītē ir attēli, faili, preces rekvizīti un detalizēti apraksti, kas nodrošina pilnīgu izpratni par katras preces īpašībām.

Nomenklatūras saraksts

Nomenklatūras saraksts ir pilnvērtīga darba vide preču pārvaldībai. Šeit var pielāgot produktu informācijas attēlošanu, ieskaitot attēlus, atlikumus un aktuālās cenas, kas tiek atjaunotas reāllaikā. Atbalstīti dažādi meklēšanas veidi: pēc nosaukuma, artikula, svītrkoda un citiem parametriem. No darba vietas iespējams izveidot piegādātāja pasūtījumu vai atvērt galvenos pārdošanas, atlikumu un iepirkumu pārskatus.

Datu ielāde no Excel

Ielāde no Excel būtiski paātrina dokumentu aizpildīšanu, samazinot datu ievades un pārbaudes laiku. No Excel var ielasīt daudzumu un cenu iepirkuma dokumentos, kā arī iestatīt pārdošanas cenas. Tas palīdz efektīvāk pārvaldīt iepirkumus, optimizēt krājumus un izvairīties no manuālas ievades kļūdām.

Ielādi no Excel var izmantot:

Video: Preču un pakalpojumu saņemšana

Kā izveidot dokumentu “Preču un pakalpojumu saņemšana”, dokumenta aizpildīšanas varianti, papildu izdevumu pievienošana un apskate.

Pasūtījumi piegādātājiem

Dokuments “Pasūtījums piegādātājam” centralizē iepirkumu vadību, ļauj fiksēt darījumu nosacījumus un kontrolēt maksājumus un preču piegādi. Tas atbalsta preču iepirkumus, komisijas darījumus, ar iepirkumu saistītos pakalpojumus un atgriežamo taru.

Pasūtījumus var automātiski ģenerēt no atskaites “Pasūtījuma punktu analīze” vai veidot manuāli, norādot specifiskus nosacījumus. Pieejama arī atgādinājumu sistēma, kas informē par gaidāmajām darbībām — preču saņemšanu vai apmaksu.

Paziņojums par nepieciešamību pasūtīt preci

Pasūtījuma punkta analīze automātiski brīdina lietotāju, kad preču atlikums noliktavā nokrītas zem noteiktā sliekšņa. Tas palīdz savlaicīgi papildināt krājumus un izvairīties no deficīta.

Atgriežamā tara

Atgriežamā tara — taras uzskaite, ko var nodot klientam vai saņemt no piegādātāja ar pienākumu to atgriezt. Dokumentos “Preču saņemšana” un “Realizācija” parādās cilne “Atgriežamā tara”, kur tiek norādīta attiecīgā nomenklatūra.

Katram kontrahentam iespējams iestatīt taras limitus. Taras atlikumi un kustība redzama speciālajos pārskatos, kas atvieglo kontroli un plānošanu.

Аtgriezieties