1С:Pasūtījumi

Jūs varat noformēt pieteikumu pakalpojumam tīmekļa vietnē

 Uzdot jautājumu  Pasūtīt
1С:Pasūtījumi

Mobilajā aplikācijā ir sekojošas funkcijas:

  • klientu un informācijas reģistrācija – nosaukums, juridiskā informācija, piegādes nosacījumi (piegādes laiks un adrese), kontaktinformācija (vārds, adrese, telefons un e-pasts);

  • zvanu īstenošana, SMS vai e-pasta ziņojumu nosūtīšana klientam;

  • klienta lietas apskatīšana;

  • preču saraksta kārtošana – var norādīt nosaukumu, vienu vai vairākas cenas, artikulu, mērvienību, PVN likmi. Nepieciešamības gadījumā preces var grupēt;

  • preču cenu automātiska augšupielāde no Microsoft Excel failiem (XML);

  • preču un pakalpojumu pasūtījumu noformēšana ar “Groza” palīdzību, kurā pieejama preču ātra meklēšana, preču filtrēšana pēc pasūtījumā ietvertām preču grupām;

  • preču atlase “Grozā” pēc to esamības noliktavā (sinhronizācijas gadījumā ar automatizētām sistēmām);

  • pasūtījumu noformēšana uzreiz pēc klienta reģistrācijas;

  • informācijas nosūtīšana par pasūtījumu uz klienta e-pastu;

  • atlaižu piešķiršana;

  • jaunu preču vai pakalpojumu pievienošana;

  • steidzamu, nokavēto, tekošo vai pabeigto pasūtījumu ātra apskate;

  • samaksas reģistrācija;

  • pasūtījumu statusu kontrole (sinhronizācijas gadījumā ar automatizētām sistēmām);

Aplikāciju risinājumos “Tirdzniecības vadība”, 11.1 redakcija, un “1С:ERP Uzņēmuma vadība 2.0» pieejamas sekojošas funkcijas:

  • atļauju uzstādīšana mobilās aplikācijas “1C:Pasūtījumi” izmantošanai atsevišķiem lietotājiem;

  • mobilās aplikācijas datu attīrīšana noteiktam lietotājam informatīvas drošības nolūkos; 

  • mobilai aplikācijai nododamo datu filtrācijas iestatīšana.


Atsauksmes

Atsauksmju nav.

Uzrakstīt atsauksmi

* - Obligātie lauki