Help desk

Jūs varat noformēt pieteikumu pakalpojumam tīmekļa vietnē

 Uzdot jautājumu  Pasūtīt
Help desk

Katrs klients ir unikāls: pēc dokumentācijas kārtošanas metodes, biznesa, ar kuru nodarbojas, specifikas un citiem individuāliem raksturojumiem, no šejienes arī izriet augsta vajadzība pēc «help desk» servisa (dažreiz to sauc par service desk). Tas ļauj pieņemt pieteikumus no Klienta, ņemot vērā katru viņa īpatnību, paātrina darbu un uzdevumu izpildi.

Help desk tulkojumā no angļu valodas burtiski nozīmē “uzziņu (informācijas) galds”. Šis serviss ļauj maksimāli efektīvi ne tikai risināt Klienta pieteikumus, bet arī novērtēt IT nodaļas darba kvalitāti kopumā. Ņemot vērā dažādu IT risinājumu izplatītu integrāciju biznesā, «help desk» serviss ļauj kvalitatīvāk pildīt savu darbu.

Help Desk servisa pamatvirzieni:
  • Datu bāze pēc pieteikumiem;
  • Sistēma, kura reģistrē pieteikumu ienākšanu;
  • Dienests, kurš nodarbojas ar Klienta pieteikumu risināšanu;
  • Iespēja paziņot Klientam par saņemto uzdevumu un tā risinājumu.
  • Sistēma, kurā savākti tipisku uzdevumu risināšanas piemēri.
  • Sistēma, kura ļauj veikt pieteikuma skaita monitoringu, lai nodrošinātu kvalitatīvu servisu un nepārtrauktību.
Tālāk apskatīsim help desk servisa realizācijas plusus:
  • Vienots pieteikumu pieņemšanas punkts, attiecīgi tiek izslēgts “kārtainas kūkas” efekts.
  • Uzdevumu, termiņu izpildes un patērēto resursu kontrole.
  • Datu bāzes glabāšana pēc pagājušiem pieprasījumiem, kura ļauj daudz ātrāk risināt savā starpā līdzīgus pieteikumus.
  • Visu, caur help desk sistēmu pieņemto pieteikumu monitoringa gaitā var uzzināt infrastruktūras “vājās vietas”.
Ir jānosaka arī uzdevumus, kuri nosaka lietotāju atbalsta sistēmas iespējas:
  • Pieteikumi apkalpošanai (saistībā ar infrastruktūras funkcionēšanu)
  • Pieteikumi dažāda veida incidentu apstrādei (būtiski traucējumi vai savlaicīgi neapstrādāts pieteikums, kas rada nopietnus šķēršļus kompānijas funkcionēšanai un darbam)
  • Pieteikumi tīkla konfigurācijas izmaiņai (jauna aprīkojuma un programmatūras uzstādīšana)
Ar “help desk” palīdzību var kārtot visa Jūsu infrastruktūras aprīkojuma uzskaiti. Šī iespēja nepieciešama, lai:
  • Būtu precīza informācija par aprīkojuma esamību un trūkumu
  • Turklāt, kaut kāda objekta bojāšanās gadījumā varēs to operatīvi nomainīt, izejot jau no atrunātajām Klienta prasībām

Esam gatavi risināt jebkuras lietotāju problēmas ar datoriem, aparātu nodrošinājumu un programmatūru. Mūsu tehniskā atbalsta sistēma («help desk») būs Jūsu neaizvietojams palīgs, kurš būtiski ietaupa laiku Jums un Jūsu organizācijas personālam.

Atsauksmes

Atsauksmju nav.

Uzrakstīt atsauksmi

* - Obligātie lauki