Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

  Šī pakalpojuma aktualitāte ir saistīta ar to, ka debitoru parādu piedziņa ir process, ar kuru nodarbojas jebkurš uzņēmums. Lielākā daļa mūsu klientu ar parādu piedziņas problēmu saskaras no mēneša uz mēnesi. Daudzi klienti tam veltīja vairākas stundas nedēļā, un tas ietekmēja arī pārdošanas vadītāja, grāmatvedības, direktora un dažreiz arī atsevišķa darbinieka darba laiku, kura pienākums ir regulāri rakstīt vēstules parādniekiem, zvanīt viņiem un atrisināt jautājumus, kas saistīti ar atliktajiem maksājumiem vai parāda pārnešanu. Onetec speciālisti nolēma palīdzēt mūsu klientiem un izstrādāja veselu atgādinājumu sistēmu un to nosūtīšanu pa vairākiem komunikācijas kanāliem.

  Kā tas strādā?

1.   Ja veicat ierakstus programmā, kuras pamatā ir 1C platforma, tad sistēmas iestatījumos jūs nosakāt kritisko periodu, kad jūsu klienti apmaksā rēķinus. Programma ļauj ģenerēt parāda atskaiti, kurā parasti tiek parādīti dati par neapmaksātajiem rēķiniem un tie ir sadalīti pēc parāda termiņiem: no 3 līdz 7 dienām, no 7 līdz 14 dienām, 14-30 dienām un no 30 un ilgāk. Ir iespējami arī citi laika periodi.

2.   Mūsu sistēma sākas no ieviešanas dokumentā norādītā datuma, kas norādīts kā maksājuma termiņš. Parasti trešajā dienā pēc rēķina nosūtīšanas klients saņem e-pastā vai sms atgādinājumu klienta kontaktpersonai ar tekstu par nepieciešamību apmaksāt rēķinu vai sazināties ar klienta menedžeri par rēķina apmaksu (norādām rēķina numuru un datumu). Par atgādinājuma tekstu vienosimies ar Jums. Ja maksājums tiek saņemts pēc vai pirms paziņojuma nosūtīšanas, atgādinājumi vairs netiks nosūtīti.

3.    Ja maksājums nav saņemts 3 dienu laikā pēc rēķina izrakstīšanas un pēc paziņojuma nosūtīšanas, atgādinājumi tiks sūtīti Jums nepieciešamajā biežumā. Jūs izvēlaties tekstu, sūtīšanas kanālus, un mēs, savukārt, esam gatavi dalīties pieredzē no citiem mūsu klientiem.

4.     Lai kontrolētu, kam un kādā formā nonācis atgādinājums, mēs izveidojam informācijas reģistru uzskaites sistēmā, un jūs vienmēr varat izsekot šai informācijai. Speciāli izstrādāts ieplānots uzdevums, kas ģenerē atgādinājumus, darbojas neatkarīgi no lietotājiem.

 

   Pakalpojuma izmantošanas priekšrocība:

1.   Ietaupa laiku saviem darbiniekiem, lai rakstītu atgādinājumus, zvanītu parādniekiem. Programma visu izdarīs pati, pamatojoties uz sistēmā ievadītajiem datiem (realizācijas, ienākošais maksājuma uzdevums).

2.   Debitoru parādu iekasēšanas palielināšana. Reālais pakalpojuma izmantošanas efekts būs redzams 2-3 mēnešu laikā pēc pakalpojuma izveides. Varbūtība, ka sistēmas atgādinājumi paātrinās jūsu klientu maksājumus, ir gandrīz 100%.

3.   Jūsu datu bāzē būs jaunākie dati. Bez savlaicīgas informācijas ievadīšanas par rēķiniem un veiktajiem maksājumiem. Bez šiem datiem kļūdaini nosūtīti atgādinājumi radīs konfliktsituācijas un pārmērīgu negatīvismu.

   Šī pakalpojuma izmaksas ir atkarīgas no tā, cik daudzpakāpju paziņošanas sistēma tiks izveidota. 

   Mūsu speciālisti ir gatavi sastādīt detalizētu tehnisko uzdevumu uzdevuma īstenošanai. 

   Atstājiet mums pieprasījumu par atzvanīšanu, un mēs noteikti ar jums sazināsimies, lai vienotos par tikšanos vai sistēmas iespēju demonstrēšanu.