Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Bitrix 24 programma nav tikai klientu saraksts ar viņu pirkumu vēsturi un kontaktpersonām. Šis ir pilnīgs rīks uzņēmuma vadīšanai. Šodien mēs jums pastāstīsim par reāliem Bitrix 24 programmas izmantošanas gadījumiem dažādos uzņēmumos. Iespējams, tagad jūs meklējat risinājumu savām vadības problēmām, un mūsu apskats jums palīdzēs!

Sāksim ar keisu, kurā tiks apspriests šādu uzdevumu risinājums:

  • Atbalsta līnijas organizēšana saviem darbiniekiem un klientiem - uzņēmuma pakalpojumu lietotājiem.
  • Potenciālo klientu pieteikumu apstrādes organizēšana no uzņēmuma mājas lapas.
  • Google reklāmas kampaņu efektivitātes uzraudzība.
Klienta datu bāzes arhitektūrā, Bitrix 24 spēlē savienojošo lomu starp vietņu uzskaites sistēmu, kurā tiek izrakstīti rēķini un reģistrē savstarpējos norēķinus.

Uzņēmumam ir savs IT serviss, kura darbinieki izstrādā un uztur mājaslapu, klienta aplikāciju, visas grāmatvedības sistēmas. Viņi konsultē lietotājus, risina tehniskas problēmas. Problēma pirms Bitrix 24 ieviešanas bija tāda, ka pieprasījumi tika saņemti pa dažādiem kanāliem. Nebija iespējams racionalizēt uzdevumus, uzdevumi tika zaudēti, termiņi netika kontrolēti. Pēc Bitrix 24 programmas ieviešanas problēma tika veiksmīgi atrisināta.

Atbalsta līnijai tika izveidots tērzēšanas robots, no kura ziņojumi tiek formatēti kā uzdevums sistēmā. Pateicoties konfigurētajiem trigeriem un robotiem, neviens pieprasījums netika pazaudēts, un to uzņēma darbā darbinieks, kuram patiešām bija laiks.

Pirms Bitrix 24 ieviešanas, Google uzsāktās kampaņas tika kontrolētas tikai caur Google ADS personīgo kontu, un praktiski nebija statistikas par to, no kura reklāmas kanāla klients nācis. Pēc Bitrix 24 ieviešanas, uzņēmuma reklāmas konta pievienošanas programmai un LID veidlapu pievienošanas vietnei, uzņēmuma vadība ieguva precīzus datus par to, kurš kanāls ir efektīvākais.

Visi no vietnes saņemtie pakalpojumu sniegšanas pieprasījumi tiek automātiski sadalīti starp Bitrix 24 vadītājiem. Nodaļas vadītājs saņem paziņojumus, ja ir nokavēts piedāvājuma nosūtīšanas termiņš klientam, ja nav zvanījis klientam plkst. laiks. Tas var pārbaudīt, kuri piedāvājumi tika nosūtīti, jo visi e-pasta ziņojumi arī iziet no Bitrix 24. Pārskata perioda beigās iebūvētā analītika parādīs, kurš no menedžeriem cik efektīvs bija.

Šis gadījums ir vistipiskākais un ir piemērojams gandrīz jebkuram uzņēmumam, kas pārdod preces, izmantojot internetu. Kādus uzdevumus Bitrix 24 atrisināja?

  • Aktuālo atlikumu augšupielāde interneta veikala lapā.
  • Operatora darba vietas organizēšana pasūtījumu apstrādei no interneta veikala.
  • Datu nodošana kurjera dienestam par pasūtījumiem, kas jāpiegādā.
Klientam ir interneta veikals, bet informācija par noliktavā esošajām precēm tika glabāta atsevišķos avotos. Daļa bija tabulas veidā programmā Excel, daļa bija papīra dokumentu veidā no piegādātāja. Atlikumu atbilstība atstāja daudz vēlamo, tāpēc potenciālie pircēji bija spiesti atcelt pasūtījumus, un operatori daudz zvanīja, lai skaidrotu, kad preces būs noliktavā. Bitrix 24 ir iebūvēts krājumu uzskaites modulis. Ja visas preces augšupielādējat interneta veikala lapā un savlaicīgi ievadāt informāciju par čekiem, problēma ir pilnībā atrisināta. Visu saziņu operators var veikt tieši vietnē no Bitrix 24, turklāt jūs varat sazināties ar klientiem sociālajos tīklos un būtiski paplašināt savu produktu izplatīšanas kanālus. Vadītājs jebkurā laikā, tiešsaistē redz statistiku par klientu pieprasījumiem. Varat iestatīt automātiskas atbildes un nepazaudēt klientu sākotnējā pieprasījuma stadijā.

Ar uzņēmumu strādāja vietējais kurjerdienests, pieteikumu pārsūtīšana tika veikta pa e-pastu pēc noteikta parauga (kuru pasūtījumu komplektētāji aizpildīja manuāli). Pieteikuma paraugs ir veiksmīgi savienots ar Bitrix 24 datu bāzi un informācija par pasūtījumu tagad tiek iekļauta aplikācijā automātiski. Komplektētājam atlika tikai nosūtīt pa e-pastu.

Programmas pielietojuma daudzpusība ļauj dažāda profila uzņēmumiem to izmantot ikdienas darbā. Katrs mūsu klientu gadījums ir uzdevumu kopums, kas tika atrisināts ar programmu Bitrix 24. Ja jums ir jautājumi, uzdevumi un nav atbilžu vai risinājumu - sazinieties ar mums! Mēs noteikti atradīsim risinājumu!