Mūsu izstrādātais risinājums automatizē sekojošus lombarda saimnieciskās darbības virzienus:

  • Visu operāciju noformēšana saistībā ar kredīta piešķiršanu,pagarināšanu, atgriešanu.
  • «Kredītlīguma” izveide un drukāšana.
  • Procentu un sodas naudas par kredīta izmantošanu aprēķināšanasshēmas iestatīšana.
  • Iespēja ievērot aprēķinu shēmās vienreizējās komisijas procentu, vienlaicīgi pagarināšanas shēma var atšķirties no sākotnējās ķīlas shēmas.
  • Iespēja slēgt ar vienu dokumentu iekavētu parādu un noformēt pagarinājumu.
  • Darba galds, kurā būs ērta izvēlne dokumentu noformēšanai un meklēšanai.
  • Iespēja pārvietot preces uz dažādām noliktavām, pilnībā saglabājot preču kustības vēsturi.
  • Pārskatu veidošana pēc atsevišķām noliktavām un kompānijas kopumā.
  • Preču uzskaite un to inventarizācija raksturojumu griezumā.
  • PVN aprēķinam jānotiek bez uzcenojuma, ko aprēķina kā: ķīlas summa – konkrēts procents par šo summu un termiņš – soda sankcijas 1% apmērā dienā.
  • Savstarpējo attiecību ar lombarda klientiem vēstures uzskaite.
  • Iekavēto ķīlu automātiska atlase un to nodošana veikalā uz realizāciju.
  • Neizpirkto preču pārvietošana no lombarda uz veikalu atbilstoši pavadzīmei.
  • Preču pārdošanu organizēšana veikalā.
  • PVN summas aprēķins no uzcenojuma summas, nevis no preces realizācijas cenas.
  • Preču vairākkārtēja novērtēšana veikalā.
  • ОProgrammas un kases aparāta kopīgā darba organizēšana.
  • Uzpirkšanas punkta darba organizēšana.
  • Iespēja organizēt darbu lombarda filiāles tīkla ietvaros.
  • Preču atlikumu veidošana, pamatojoties uz kuriem ātri un viegli notiek inventarizācija.