Uzrakstīt direktoram

X

Uzrakstīt direktoram

Maris

Sveicināti! Mani sauc Māris Freze! Es esmu OneTec kompānijas direktors. Mūsu kompānijas darbinieki sniedz profesionālo atbalstu Jūsu biznesam un ir gatavi pilnveidoties, lai Jūs vienmēr varētu uz mums paļauties. Jūsu atpakaļ komunikācija man ir ļoti svarīga. Atstājiet lūdzu jūsu ieteikumus, piebildes vai piedāvājumus mūsu darbam!

Mūsu izstrādātais modulis, kas paredzēts lombardiem/lombardu tīklu darbības procesu uzskaitei un vadībai biznesa programmā ''Tirdzniecības Vadība 11'' ir īpašs, jo salīdzinājumā ar citiem risinājumiem šajā nozarē, mūsu modulis integrēts populārā, modernā, ērti lietojamā biznesa vadības risinājumā, programmā 1C “Tirdzniecības Vadība 11”. Šis risinājums darbojas kā web aplikācija, kā arī ļauj saviem lietotājiem tagad izmantot arī Linux operētājsistēmās.

Mūsu izstrādātais risinājums automatizē sekojošus lombarda/lombardu tīklu saimnieciskās darbības procesus, operācijas, darbības:
  • Visu operāciju noformēšana saistībā ar kredīta piešķiršanu, pagarināšanu, atgriešanu.
  • Kredītlīgumu izveide un izdrukas iespējas.
  • Procentu un soda naudu aprēķināšanas sistēmu iestatīšana.
  • Iespēja arī ievērot vienreizējās komisijas procentu aprēķinu sistēmas. Kredīta pagarināšanas sistēma var atšķirties no sākotnējās ķīlas sistēmas un citādi.
  • Iespēja ar vienu dokumentu slēgt iekavētu parādu, kā arī noformēt pagarinājumu.
  • Darba sistēma, virtuālais darba galds, kurā būs ērta izvēlne dokumentu noformēšanai, glabāšanai un meklēšanai.
  • Iespēja pārvietot produktus uz dažādām noliktavām, pilnībā saglabājot produktu pārvietošanas vēsturi.
  • Pārskatu veidošana vadoties pēc atsevišķām, dažādām noliktavām un kompānijām.
  • Produktu uzskaites un inventarizācijas iespējas.
  • PVN aprēķina iespēja bez uzcenojuma, ko aprēķina sekojoši: ķīlas summa – konkrēti % par summu un termiņš – soda %.
  • Klientu attiecību vadība un klientu darbību vēstures uzskaites iespējas.
  • Iekavēto ķīlu automātiska atlase un to nodošana lombardu veikaliem un sadarbības partneriem.
  • Neizpirkto preču pārvietošana no lombarda uz veikaliem atbilstoši pavadzīmēm.
  • Preču/produktu tirdzniecības organizēšana un vadība veikalos.
  • PVN aprēķins no uzcenojuma summas, nevis no preču/produktu realizācijas cenas.
  • Preču vairākkārtējas novērtēšanas iespējas.
  • Programmu un kases aparātu darbību sinhronizēšana un efektīva darba organizēšana.
  • Uzpirkšanas punktu darbu organizēšanas, pārraudzības un vadības iespējas.
  • Iespēja organizēt visus veiksmīga lombarda biznesa darbībai nepieciešamos vadības procesus lombarda filiāļu ietvaros..
  • Preču atlikumu failu veidošanas iespējas. Iespēja ātri un viegli veikt nepieciešamās inventarizācijas.